וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטרה ליטבק, סמנכ"ל השיווק של בזק בינלאומי, בוועידת האינטרנט של TheMarker: פייסבוק הוא היסטוריה

עדי דברת

14.4.2008 / 17:43

"הרשת כבר לא טרנדית. עוד שנה נדבר עליו פחות"

סלעית גרניט, סמנכ"ל השיווק של המסלול האקדמי במכללה למנהל, סיפרה כי גם המכללה למנהל עומדת להשיק רשת חברתית מתקדמת - אך היא לא מעוניינת להיות "היסטוריה"' כמו פייסבוק. לכן, סיפרה גרניט, המכללה הולכת לעולם אליו האינטרנט מתקדם - עולם התוכן. ברשת יהיו מספר עולמות תוכן בהם יוכלו הגולשים לקבל מידע בנוסף לשימוש ברשת כמקום מפגש עם גולשים אחרים.



כחלק מהתקדמות הטכנולוגיה והטרנדים שאל המנחה גדי להב את גיא באומן - סמנכ"ל תוכן מוצרים ופיתוח עסקי בפלאפון - כיצד תתגבר על כך שאינה מחזיקה במכשירי נוקיה ו-iPhone. בנוסף, שאל להב, כיצד פלאפון תתמודד כך עם עולם האינטרנט הסלולרי. הסמנכ"ל השיב, "ה-iPhone עוד לא ממש פה ומכשירי נוקיה מתקדמים נמצאים רק אצל חלק מהאוכלוסייה".



באומן הוסיף כי אין מה לדאוג - כיוון בשנים הקרובות נראה יותר ויותר מכשירים המתאימים לחוויית גלישה טובה. בתשובה לשאלה האם נראה בעתיד אפשרות גלישה בחינם בסלולר תמורת פרסום - ענה באומן כי ייתכן וזה אכן יקרה. עם זאת - סייג את דבריו - פלאפון מציעה היום חבילות גלישה זולות.



עוד עלה מהפאנל כי המשתתפים - על אף אמונתם הגדולה במדיה האינטרנטית - עדיין סבורים כי על המפרסם להראות נוכחות בכל המדיות. "לכל מדיה יש תרומה משלה. אנחנו יודעים להגיע לאנשים בכל מיני אמצעים ולגעת בצרכנים בדרכים שאי אפשר באינטרנט כמו בשילוט חוצות ובטלווזיה", אמר אלון רז, סמנכ"ל השיווק של דפי זהב. רז סיפר כי 15% מתקציב הפרסום השנה ולמעלה ממחצית התקציב של הקמפיין האחרון של דפי זהב הופנה לאינטרנט.



גרניט הסכימה עם רז בנוגע לצורך של המפרסם להראות נוכחות בכל המדיות. לטענתה, על אף העובדה שהמכללה למנהל חושבת כל שנה האם כדאי לה לפרסם אך ורק באינטרנט - הטלווזיה מאפשרת למכללה להגיע לקהל הרחב והיא חלק חשוב מהפעילות התדמיתית של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully