וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניין בשדרות רוטשילד נרכש תמורת 4.8 מיליון דולר

גיא ליברמן

15.4.2008 / 10:00

נרכש על ידי בראק קפיטל ובני הזוג עו"ד דן להט (בנו של ראש עיריית תל אביב לשעבר, שלמה להט) ואשתו המתמחים בנדל"ן בוטיק

חברת הנדל"ן הישראלית בראק קפיטל, שבשליטת אנשי העסקים שמעון ויינטרוב ורונן פלד, נכנסת לעסקי הנדל"ן היוקרתי בתל אביב. החברה רכשה באחרונה, יחד בני הזוג עו"ד דן להט (בנו של ראש עיריית תל אביב לשעבר, שלמה להט) ואשתו רונית רייכמן-להט, בניין לשימור בשדרות רוטשילד תמורת 4.8 מיליון דולר.

העסקה בוצעה כחלק מחברה חדשה - חברת בית - שתתמחה בנדל"ן בוטיק, שהקימו בראק קפיטל ובני הזוג להט. הבניין ברוטשילד הוא המבנה השני שהם רוכשים יחדיו. לפני כחודשיים הם קנו בניין לשימור ברחוב ביל"ו בעיר תמורת 5 מיליון שקל.

הבניין, בשדרות רוטשילד 64, היה בבעלות פרטית של משפחות ארליך ופטר, שירשו את הבניין מקרוב משפחתן לפני כמה שנים. מדובר בבניין בן שתי קומות, שבשטחו האחורי מפלס תחתון בו פועלים גן ילדים ובית תרבות. גודל שטחו הבנוי של המבנה הוא 400 מ"ר, כשגודלו של המגרש הוא 580 מ"ר. הבניין מוכר בעיקר בזכות מסעדת יין יאנג של השף ישראל אהרוני שפעלה בו במשך שנים רבות. כיום פועלת בבניין מסעדת פביאנה, שאחד מבעליה הוא מודי בן ש"ך, לשעבר מנכ"ל פז.

עיקר פעולתה של בראק קפיטל הוא בחו"ל. החברה, שנוסדה ב-92', נסחרה עד לפני שנתיים בבורסה של תל אביב, אך חדלה להיסחר בה לאחר שבעלי החברה השלימו הצעת רכש לכל המניות שהוחזקו בידי הציבור. כיום היא פועלת ביותר מ-12 מדינות, בעיקר בארה"ב, רוסיה, הודו, סין, גרמניה וספרד. על פי נתוני החברה, היא ביצעה ב-14 השנים האחרונות עסקות בהשקעה של 7 מיליארד דולר.

לדברי רייכמן-להט, בכוונת הרוכשים להמשיך לרכוש נכסים ייחודיים, כחלק מפעילות בשוק שאותו היא מגדירה כ"נדל"ן בוטיק", מונח המתייחס לפלח השוק של נכסים ייחודיים ויוקרתיים באזורי הביקוש המרכזיים ביותר בתל אביב, בין היתר, בשדרות רוטשילד, רחוב הירקון ונוה צדק. לדבריה, הבניין, שאותו היא מגדירה כ"תכשיט אמיתי", יעבור בקרוב שיפוץ שעלותו בכ-2 מיליון דולר, כאשר דייריו יעזבו את הבניין. רייכמן-להט הוסיפה כי לבניין יתווסף שטח בנוי עד לכדי 650 מ"ר, ולאחר מכן הוא יימכר כווילה למגורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully