וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי ת"א - יקירי מדריד

עירית רוזנבלום

15.4.2008 / 10:41

יוציאו יותר מ-12 מיליון אירו על אירוע הפיינל פור. 6,000 ישראלים, כולל מאות אנשי עסקים, ישלמו בין 1000-1880 יורו לחבילה

תיירים ישראלים יוציאו יותר מ-12 מיליון יורו על אירועי הפיינל פור במדריד - כך מעריכים בענף הנסיעות. ההערכות מבוססות על כך ש-6,000 ישראלים, ובהם כ-500 אנשי עסקים, צפויים לנסוע למשחקי חצי הגמר והגמר של היורוליג.

מחירי החבילות לאירועים נעים בין 1,000 יורו לחבילה הכוללת טיסה ושלושה לילות בבית מלון, ל-1,880 יורו לחבילות הכוללות טיסה, שלושה לילות בבית מלון וכרטיס כניסה למשחקי הכדורסל. לדברי יהודה זפרני, משנה למנכ"ל אופיר טורס, רוב החבילות שהוזמנו עד כה הן חבילות משפחתיות - ככל הנראה בשל אפשרויות הבילוי, הקניות והתרבות שהעיר מציעה גם למי שאינם אוהדי כדורסל. זפרני מוסיף כי בתקופה שבה נערכים משחקי הפיינל פור מתקיימים גם משחקי כדורגל של קבוצות כגון ריאל מדריד וברצלונה, וניתן להזמין חבילה הכוללת כניסה למשחקי הפיינל פור וגם כרטיסים למשחקי כדורגל.

בין האוהדים צפויים להיות מאות אנשי עסקים מהצמרת הכלכלית במשק, שעבורם נהפכה צפייה במשחקי הפיינל פור לחלק מדרישות המעמד הכלכלי. עלות שהייה של איש עסקים ישראלי במדריד מוערכת ב-3,500-7,000 יורו.

שי מרינה, סמנכ"ל מסחר ותכנון בקבוצת ישראייר, אומר שהריחוק הגיאוגרפי של מדריד מייקר את החבילה. מחירי החבילות של ישראייר, הכוללות טיסה ובתי מלון של שלושה או ארבעה כוכבים, הם 1,150-1,400 יורו, ואינם כוללים כרטיס למשחק.

חבילה של איסתא ספורט, הכוללת טיסה ב-2 או ב-5 במאי, בית מלון של שלושה כוכבים, הובלות לבית המלון ולאולם הכדורסל וכרטיס כניסה למשחק ביציע העליון (מאחורי הסלים) עולה 1,500 יורו. חבילה של וואלה טורס, הכוללת טיסות שכר, מסים, שלושה לילות בבית מלון של ארבעה כוכבים וכרטיסי כניסה לכל המשחקים, עולה 1,400 יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully