וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת דור אלון עולה להתקפה

עדי דברת

15.4.2008 / 14:04

בעקבות החרם החרדי על רשת שפע שוק, יצאה הקבוצה בקמפיין שילוט חוצות שמטרתו העלאת המודעות וההזדהות עם רשתות הקבוצה

קבוצת דור אלון יצאה בקמפיין שילוט חוצות שמטרתו העלאת המודעות וההזדהות עם רשתות הקבוצה - רבוע כחול, מגה, מגה בעיר, שפע שוק ו-AM:PM . קמפיין ההזדהות עולה בתגובה לחרם המגזר החרדי על רשתות הקבוצה. הקמפיין, בעלות של כ- 1.5 מיליון שקל, עלה באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ תחת הסיסמא "היום יותר מתמיד".

מקבוצת דור אלון נמסר, כי הקמפיין בא על מנת לבטא את תחושת הלב של כולם כי החרם של החרדים על הקבוצה מבטא את דעתם של המיעוט: "קבוצת דור אלון משרתת את כל הציבור בישראל על כל עדותיו, פלגיו ולאומיו ואנחנו כאן כדי לתת את הטוב ביותר למענו".

כזכור, בבסיס הסכסוך המתמשך בין קבוצת דור אלון לוועדת הרבנים עומד זעם המגזר החרדי על פתיחתן בשבת של חנויות AM:PA, שבשליטת קבוצת דור אלון. בחודש האחרון התנהלו מגעים בין ועדת הרבנים לדודי ויסמן, בעל השליטה בדור אלון, אך ללא הצלחה. המצב החריף כאשר מנכ"ל שפע שוק, אורי קמינסקי, התפטר באחרונה בהוראת רבניו. בנוסף, ועדת הרבנים לקחת את המאבק צעד אחד קדימה והחתימה את שני הרבנים הבכירים של הציבור החרדי, האדמו"ר מגור והרב אלישיב, על מסמך הקורא לציבור הדתי להימנע מלקנות בחנויות מחללות שבת, בהן קבוצת דור אלון. בינתיים, הבהירה הוועדה, כי היא שומרת את המסמך בכספת.

מנגד, רבנים אחרים החליטו שלא לחתום על המסמך הקורא לחרם כללי: הרב עובדיה יוסף הורה לוועדת הרבנים לעניין קדושת השבת לשמור על שקט תקשורתי בכל הקשור למאבק. בפגישה שנערכה בביתו ביום חמישי האחרון הביע יוסף את עמדתו לפיה יש להיאבק על שמירת השבת, אך בשלב זה אין להודיע על איסור לקנות ברשת רבוע כחול. כך גם הרבנים הליטאיים - הרב אהרון יהודה לייב שטינמן, הרב חיים קנייבסקי והרב נסים קרליץ - שסירבו לחתום על המסמך - שכאמור טרם פורסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully