וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי משרד התיירות והתמ"ת מצטרפים לעיצומים

ישבשו את העבודה החל ממחר ויצטרפו לעובדי לשכות הבריאות ועובדי החשב הכללי. עובדי מנהל מקרקעי ישראל יחזרו לעבודה

עובדי משרד התיירות ועובדי משרד התמ"ת מצטרפים מחר למעגל העיצומים בשירות המדינה. עובדי המעבדות בלשכות בריאות הציבור ועובדי החשב הכללי ימשיכו מחר בעיצומים.
במשרד התיירות לא יינתן ייעוץ בנושאים תיירותיים. עובדי משרד התמ"ת לא יתנו שירותי פיקוח לציבור בענייני תעסוקה ולא יינתנו אישורים לסוחרים. עובדי המעבדות בלשכות בריאות הציבור ימשיכו גם הם מחר בעיצומים ולא יקיימו בדיקות מעבדה ברחבי הארץ. עם זאת, בדיקות מעבדה שיש בהן סיכון חיי אדם, יתקיימו כסדרן. גם עובדי החשב ימשיכו בעיצומים עד להודעה חדשה. לעומת זאת, עובדי מנהל מקרקעי ישראל יחזרו מחר לעבודה סדירה.

העילה לעיצומים היא המדיניות החדשה של החשב הכללי באוצר, שוקי אורן, שהחליט לנכות מתלושי השכר של עובדי המדינה תשלומים בגין החזר להלוואות שנלקחו מבנק דיסקונט, שזכה לפני כשנה במכרז למתן שירותים בנקאיים לעובדי המדינה.

בהסתדרות מדגישים היום כי בניגוד לפרסומים האחרונים, הרי שלהסתדרות אין שום אפשרות למשוך לטובתה כספים מבנק יהב. יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי, אומר היום כי "בנק יהב הוא מלכ"ר וההסתדרות אינה יכולה למשוך ממנו אפילו שקל שחוק אחד לטובתה. העובדים הם הבעלים של בנק יהב. הוא מוסיף כי "הדבר היחיד שמטריד את ההסתדרות זה הפגיעה בעובדים לנוכח העדפה של בנק אחד על-פני בנקים אחרים".

עובדי שירות התעסוקה ממשיכים זה למעלה משבוע בעיצומים אולם מסיבה אחרת. העובדים מוחים על אי העברת תקציבים מהאוצר לשירות. גם עובדי השירות ממשיכים בעיצומים עד להודעה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully