וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט נסחרת בעליות שערים קלות

שמואל שוסטר

15.4.2008 / 17:01

נאסד"ק עולה ב-0.3%, דאו ג'ונס מתחזק ב-0.2%. טאואר מזנקת ב-3.3% על רקע תחילת ייצור של שבבי תלת מימד

המסחר בוול סטריט נפתחה בעליות שערים קלות על רקע העלאת תחזית של ג'ונסון אנד ג'ונסון ל-2008. נאסד"ק עולה ב-0.3%, דאו ג'ונס מתחזק ב-0.2%.

עם המניות הישראליות שבולטות בפתיחה ניתן למנות את מניית טאואר שמזנקת ב-3.3% על רקע תחילת ייצור של שבבי תלת מימד. מניית נייס מתחזקת ב-1.4%, מניית אורבוטק מוסיפה 1.8%, מניית צורן מתחזקת ב-1.6% לאחר שסבלה מחולשה מאז הוריד בית ההשקעות ג'פריס את דירוגה. מנגד מאבדת מניית צ'ק פוינט כ-1%.

סקירת טרום מסחר:

לאחר שהסכים להירכש על ידי בנק ג’יי.פי מורגן צ’ייס תמורת 10 דולרים למניה בעקבות הגעתו לסף כינוס נכסים בחודש שעבר, הודיע בנק ההשקעות הקורס בר סטרנס על נפילה של 79% ברווחיו ברבעון הראשון של 2008 בדיווח שהגיש לרשות ני"ע האמריקאית (SEC). מקורה של הירידה ברווחים בנפילה חדה בפעילות המסחר והברוקראז' של הבנק, בעקבות משבר האשראי.

דלתא איירליינס, חברת התעופה השלישית בגודלה בארה"ב, הסכימה לרכוש את נורתווסט איירליינס (סימול NWA), חברת התעופה החמישית בגודלה בארה"ב, תמורת יותר מ-3 מיליארד דולר. אם ייצא לפועל המיזוג, העומד בפני שורה של מכשלות רגולטריות והתנגדות מצד איגודי העובדים, הוא ייצור את חברת התעופה הגדולה בעולם, במונחי כמות נוסעים.

עונת הדו"חות החלה בוול סטריט לפני מספר ימים, עם פרסום דוחותיה של יצרנית המתכות אלקואה. עם החברות שצפויות לפרסם את דו"חותיהן היום, ניתן למנות את יצרנית מוצרי הטיפוח והבריאות ג’ונסון אנד ג’ונסון, שתפרסם את דו"חותיה לפני פתיחת המסחר - וכן את יצרנית השבבים אינטל שתפרסם את דו"חותיה לאחר סיום המסחר בוול סטריט.

מניית חברת הביוטכנולוגיה פלוריסטם (סימול PSTI) זינקה אמש בכ-30%, לאחר שהחברה הודיעה על יתרון סטטיסטי במחקר פרה-קליני במודל של מחלת MS (מולטיפל סקלרוזיס - Multiple sclerosis).

טאואר סמיקונדוקטור תשתף פעולה עם חברת קאנסטה בייצור של חיישנים ייחודיים, המספקים תמונות תלת-מימדיות והמיוצרים בתהליך ייצור סטנדרטי אשר מוזיל משמעותית את עלות המצלמות התלת-מימדיות, עבור מגוון יישומים. ייצור החיישנים, הנמצא כעת בשלבי ביקורת סופיים, יתבצע במפעל 2FAB של טאואר, תוך שימוש ביכולות הייחודיות שפותחו בטאואר בתחום CMOS Image Sensors בתהליך 0.18 מיקרון, המקנות יתרונות הן בעלויות והן בביצועים.

רדקום, ספקית פתרונות לניטור ולבדיקה של רשתות תקשורת, תיסחר על רקע קו אשראי של 2.5 מיליון דולר שקיבלה מפלנוס, קרן ההלוואות לחברות טכנולוגיה מקבוצת ויולה פרטנרס.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully