וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאואר החלה בייצור חיישני תלת-מימד של קאנסטה לתעשיית הרכב והמשחקים; עשויה לשווק החיישנים להונדה

שמואל שוסטר

15.4.2008 / 18:21

שוק השבבים לתעשיית הרכב עשוי להגיע ל-29 מיליארד ד'

ייצור החיישנים התלת מימדיים, הנמצאים כעת בשלבי בדיקה סופיים, יתבצע במפעל 2FAB של טאואר תוך שימוש ביכולות הייחודיות שפותחו בטאואר בתחום CMOS Image Sensors בתהליך 0.18 מיקרון המקנות יתרונות הן בעלויות והן בביצועים.



חברת קאנסטה המציאה את טכנולוגיית המצלמה התלת מימדית המאפשרת למערכות אלקטרוניות סטנדרטיות, באפליקציות שונות, "להכיר" את המרחב. טכנולוגיה זו נמצאת במוצרים כגון מוצרי צריכה אלקטרונים, מערכות ראיה תעשיתיות, מצלמות אבטחה, מצלמות רפואיות, מצלמות למשחקי וידיאו אינטראקטיבים ועוד.



אחד מלקוחותיה של קאסנדה שעשוי להטמיע את השבבים במוצריו, הוא חברת הונדה היפנית.



מחקר שוק שפורסם לאחרונה על ידי חברת StrategyAnalytics, מעריך כי חיישני התלת-מימד כמו גם פתרונות ראיה חכמה אחרים לשוק הרכב יאפשרו את הגדלת שוק הסמיקונדקטור כולו לתעשיית הרכב מ-18 מיליארד דולר ב-2006 ל-29 מיליארד דולר ב-2013, גידול של כ-8% בשנה. בנוסף, ישנה הצלחה ניכרת בשימוש בחיישנים אינטראקטיביים במשחקי מחשב ווידיאו. ההערכה היא שהמצלמות התלת מימדיות יחליפו את המצלמות הרגילות בשוק המגיע כיום לכ-5.5 מיליארד דולר מכירות לשנה על פי האנליסטים של isuppli.com.



יתרונם של החיישנים תלת-ממדיים מאפשרים הנו בכך שהם מאפשרים ליישום האלקטרוני "לראות" תמונה תלת-ממדית ולקבל החלטות בזמן-אמיתי בהתאם.



קאנסטה, שנוסדה באפריל 1999, המציאה את טכנולוגיית המצלמה התלת מימדית המאפשרת למערכות אלקטרונית סטנדרטיות ל"הכיר" את המרחב, באפליקציות שונות, כדוגמת מוצרי צריכה אלקטרוניים, מערכות ראיה תעשיתיות, מצלמות אבטחה, מצלמות רפואיות ומצלמות למשחקי וידיאו אינטראקטיביים.



החברה, שממוקמת בסן-חוזה, קליפורניה רשמה מעל ל-40 פטנטים בתחום זה, וגייסה עד כה 58 מליון דולר מקרן Carlyle, מחברת הרכב הונדה, ומקרנות נוספות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully