וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרה השלימה גיוס של 15 מיליון דולר

צורי דאר

14.10.2001 / 16:30

בסבב השתתפה משקיעה חדשה - TLcom האיטלקית, והקרנות JVP וג'מיני, שכל אחת מהן השקיעה כ-5 מיליון דולר

חברת הסטארט אפ הישראלית ספרה (Sphera) השלימה גיוס של 15 מיליון דולר. על פי הערכות, שווי החברה בגיוס זה נמוך במקצת מהשווי בגיוס הקודם - כ-45 מיליון דולר אחרי הכסף. ידיעה בעניין התפרסמה ב-TheMarker.com לפני כחודשיים.

בסבב השתתפו TLcom האיטלקית, ומשקיעים קיימים בחברה - הקרנות JVP וג'מיני, שכל אחת מהן השקיעה גם היא כ-5 מיליון דולר. בחברה מושקעות גם הקרנות גרינהאוס פנד-רויטרס ו-CSK, שלא השקיעו בסבב זה.

על פי הערכות, סבב זה עדיין לא נסגר ועשוי לגדול בקרוב לאחר שמיטסוי היפאנית תשקיע בחברה אף היא. לפני כשלושה חודשים הודיעו מיטסוי וספרה על חתימת הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי, במסגרתו תהפוך מיטסוי למפיצה הבלעדית של פיתרון הדגל של ספרה - HostingDirector - ביפאן.

ספרה (Sphera), שהוקמה ב-1998, מפתחת פלטפורמת תוכנה לניהול אירוח אתרים ואפליקציות (WebHosting & ASP). החברה, המנוהלת על ידי תמר נאור, מעסיקה כ-80 עובדים, מתוכם 55 עובדים במרכז הפיתוח בישראל והשאר במטה החברה בניו יורק ובמשרדי המכירות של ספרה בלונדון ובוושינגטון.

בתחילת דרכה גייסה החברה גיוס סיד של 3.5 מיליון דולר מ-JVP. בסוף 2000 גייסה 13.5 מיליון דולר. את הגיוס השני הובילה קרן ההון ג'מיני, והשתתפו בו JVP, זרוע השקעות הון הסיכון של חברת רויטרס - גרינהאוס פנד, ו-CSK היפאנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully