וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

YES תשקיע 10 מיליון דולר בערוץ "בריזה" בשנה הקרובה

רוני קורן-דינר

14.10.2001 / 18:00

הערוץ השיק היום עונה חדשה; גלית בן שמחון: 57% ממנויי YES רוכשים את ערוץ בריזה

ערוץ בריזה, הערוץ הים-תיכוני של חברת הלוויין, השיק היום עונת שידורים חדשה. לאחר שנה של שידור, הערוץ מציג פריים טיים דובר עברית רובו ככולו, ופורמטים טלוויזיוניים חדשניים. שלמה לירן, מנכ"ל YES, אמר היום במסיבת עיתונאים לרגל ההשקה, כי החברה תשקיע בערוץ 10 מיליון דולר בשנה הקרובה.

גלית בן שמחון, סמנכ"ל בכיר לשיווק בחברה, ציינה כי הערוץ צבר פופולריות רבה בשנת שידורו הראשונה. לדברי בן שמחון, 57% מהמנויים רוכשים את הערוץ, ו-30% מתוכם מעידים כי הם נוהגים לצפות בו מדי יום.

בניגוד לשאר הערוצים של YES, בערוץ הים-תיכוני התוכניות החדשות ייחשפו קודם בימי שישי ושבת, ורק לאחר מכן ישודרו בימים ששובצו להם בהמשך השבוע. כמו בשנה שעברה, גם הפעם תשודר העונה החדשה של הסיטקום "שמש" בבריזה, ורק לאחר סיומה היא תעבור לשידור בשידורי קשת בערוץ 2.

הפריים טיים יורכב מרצועות יומיות קבועות ברובו, ויציג כמה פנים חדשות בערוץ: מדי יום ב-20:00 תשודר רצועת המוסיקה "ברז", בהגשת מירי בוהדנה וגיא מחבוש, אליהם יצטרפו המגישה האתיופית, אילנה אנגדשט, ומלכת היופי לשנת 2001, אילנית לוי; ב-20:30 תשודר רצועה יומית חדשה בשם "המומחים", שתספק לצופים עצות חינם בשידור חי, כל יום בנושא אחר: מיסטיקה עם ריטה שוקרון, בריאות עם פרופ' רפי קרסו, חוק ומשפט עם עו"ד אבי ברדוגו, הורים וילדים עם אורנה בן דור, ואהבה עם איריס קול.

החל משעה 21:30 יציג הערוץ הים תיכוני גם כמה הפקות מקוריות: אבי ביטר יככב בסדרת דרמה פרי עטו בשם "הגורל שלי" (בנוסף לתוכנית האירוח הלילית "לשפוך את הלב עם אבי ביטר"), וחנה אזולאי-הספרי תצא לשטח ותגיש תוכנית דוקומנטרית על נשים עובדות בשם "הפועלות". אבי רצון, לשעבר עורך מדור הספורט של "הארץ", מצטרף אף הוא לערוץ ויגיש תוכנית בסגנון "פופוליטיקה" בענייני ספורט, ודידי הררי יגיש את תחרות הזמר השבועית "המלך הבא".

עוד בערוץ: רצועה לילית של סרטים מאגן הים התיכון ורצועת טלנובלה בשעות הפרה פריים - "עשירים ומפורסמים"; מרגלית צנעני תגיש עונה שנייה של תוכנית הבישול "במטבח עם מרגול", ושאול ביבי יגיש עונה שנייה בתוכנית המקורית "זמן שאול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully