וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבקים בלשכת עורכי הדין: איתן ארז מתפטר מראשות הכנס השנתי של לשכת עורכי הדין

נורית רוט

16.4.2008 / 15:31

ארז: "הרכב הכנס נקבע בצורה מעוותת ותכניו נקבעו על ידי ראש הלשכה"

לטענת ארז, גיא-רון "פועל באופן סידרתי בניגוד להסכמים". בין היתר טוען ארז כי גיא-רון הוא שהכתיב לוועדה המארגנת של הכנס את תוכן הפאנלים החשובים לו. ארז מלין על כך שבפאנלים יש "הרכב מעוות", משום ששובצו בהם 37 נציגים של מכללות ושל אוניברסיטאות.



"חשבתי לתומי שמדובר בכנס של לשכת עורכי הדין ולא בכנס שנועד לפרסם את המכללות ואת הפקולטות למיניהן", אומר ארז, ומוסיף כי אינו יכול לעמוד בראש כנס שכזה.



עוד טוען ארז כי גיא-רון דאג ליצור פאנל שינגח את שר המשפטים, פרופ' דניאל פרידמן. ארז אמר כי "ראוי שגיא-רון יפריד בין דעותיו האישיות לבין תפקידו כראש לשכת עורכי הדין".



ארז הוסיף כי עקב מעלליו של גיא-רון ובשל הפרת ההסכמים על ידו, הוא התפטר מראשות המועדון לצרכנות של לשכת עורכי הדין. לטענת ארז, בשל ריקון המועדון מתוכן, נמנעו מעורכי הדין הוזלה של שירותי טלפון סלולרי בשווי 20 מיליון שקל לשנה, וכן הנחות נוספות.



במכתב התשובה שהוציא גיא-רון לארז, אמר גיא רון כי הטענות הן מגמתיות ומנותקות מן המציאות וכי אין לו כוונה להיגרר לכך. "יש דרך חברית לבטא ביקורת - נכונה או שגויה ככל שתהא. הפנייה במכתב בתפוצת נאט"ו, אגב הפנייתו גם לתקשורת, מצערת מאד בעיניי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully