וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום הצבעה דרמטית הוחלט ברוב של 7 מול 5: סמנכ"ל הלקוחות בחברת החשמל יישאר בתפקידו

אבי בר-אלי

16.4.2008 / 18:58

נדחתה ההחלטה להדיח את יגאל בן-אריה, על רקע פרשיית ניוד העובדים הארעיים ממוקד 103

ל-TheMarker נודע כי בישיבה טעונה אשר התנהלה אמש משך שעות, והסתיימה רק בסביבות השעה 22:30 בלילה, הצביעו 5 חברי דירקטוריון בעד הדחתו של בן-אריה מתפקידו - לעומת 7 אשר התנגדו. לאחר דחיית הצעה זו, נדחתה ביחס דומה גם הצעת החלטה חלופית, אשר קראה להטלת סנקציות חריפות על בן-אריה בעקבות הפרשייה.



שאלת מעמדו של בן-אריה עמדה בחודשים האחרונים במרכז סערה בקרב עובדי חברת החשמל והנהלת החברה, על רקע טענות למשבר אמון בין בן-אריה לחברי הדירקטוריון - כאשר מנגד, מאיים וועד עובדי החברה בפגיעה בשקט התעשייתי בחברה, אם ייפגע מעמדו. עם קבלת ההחלטה בדירקטוריון שבראשות היו"ר מוטי פרידמן, יועבר כעת הטיפול בעניינו של בן-אריה להכרעתו של מנכ"ל החברה, עמוס לסקר.



מחברת החשמל נמסר בתגובה כי: "דירקטוריון החברה דן בתפקוד מוקד 103 בשנה האחרונה, ובסיבות לכשלים שאותרו בו. הדירקטוריון מצא כי במהלך התקופה שנבדקה אירעו כשלים ניהוליים שונים, שהיו במסגרת אחריותה של חטיבת הלקוחות, והמחייבים בדיקה וטיפול של המנכ"ל. לאור זאת, התבקש המנכ"ל לבחון את דרכי הטיפול הרלוונטיות לנושא, תוך היוועצות ביו"ר הדירקטוריון וביו"ר ועדת הביקורת בדירקטוריון".



גורמים בקרב ועד עובדי חברת החשמל הביעו היום תמיהה על העיסוק הנרחב של חברי דירקטוריון החברה בסוגיית ניוד העובדים ממוקד 103 של החברה - על חשבון קיום דיון ענייני במצוקת משק החשמל למשל, או במצבה הפיננסי המעורער של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully