וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקר טוב על פלורנטין

גיא ליברמן

17.4.2008 / 16:07

חברת אפריקה מגורים תבנה בשכונה הדרומית של ת"א בניין רב אגפי בן 13 קומות. רכשה קרקע בגודל 2.5 דונם לפי שווי של 40 מיליון שקל

חברת אפריקה ישראל מגורים, שבשליטת איש העסקים לב לבייב, נכנסת לתחום המגורים לצעירים בשכונת פלורנטין בדרום תל אביב. החברה רכשה קרקע בגודל 2.5 דונם לבניית 135 יחידות דיור, בין הרחובות מרכולת ולוינסקי. הקרקע נרכשה מבעלי קרקע פרטיים בעסקה משולבת של תשלום מזומן וקומבינציה, והיא משקפת שווי של כ-40 מיליון שקל עבור הקרקע בשלמותה.

בחברה צופים כי היקף ההכנסות יעמוד על 170 מיליון שקל. בפרויקט ייבנה בניין רב אגפי בן 13 קומות, בדירות הגג ייהנו מנוף לים. בחברה מבטיחים כי בצמוד לבניין תוקם גינה פרטית לרווחת התושבים.

חתך האוכלוסייה בשכונת פלורנטין הוא בעיקר צעירים עד גיל 35, ורווקים, רבים מהם שוכרי דירות, אשר כוחם הכלכלי אינו גבוה. בחמש השנים האחרונות הפכה השכונה לאיזור בילויים פופולרי, בו נפתחו מספר פאבים ובתי קפה מצליחים.

אופיה של השכונה הוא זה שהוביל את החברה לבנות את הפרויקט בתמהיל נדיר בימים אלה, של דירות 3-2 חדרים בלבד. עם זאת, מחיר הדירות הממוצע יעמוד על כ 1.25 מיליון שקל (כ-350 אלף דולר), שהוא מחיר גבוה לאוכלוסייה מעין זו.

להערכת החברה, בניית ושיווק הדירות בפרויקט יתחילו תוך כ-6 חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully