וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: המסחר צפוי להיפתח בעליות שערים בעקבות רווחי הרבעון המפתיעים לטובה של גוגל

יעל פולק

18.4.2008 / 14:59

סיטי מחקה 12 מילארד דולר בשוק הסאבפריים

בשוק הסולידי, נרשמו אמש ירידות שערים במחירי איגרות החוב ל-10 שנים של ממשלת ארה"ב, והתשואה עליהן עלתה ב-0.033%, לרמה של 3.759%.



מחיר האורז עולה זה היום החמישי ברציפות, והגיע לרמת שיא. מחירי החוזים על האורז למסירה בחודש מאי עולים ב-4% לרמה של 24.235 דולר ל-100 ליברות במסחר האלקטרוני בבורסת הסחורות של שיקאגו.



חברת דירוג האשראי מודי'ס העלתה אתמול את דירוג האג"ח הממשלתיות של ישראל ואת דירוגה של תקרת יתרות המט"ח של ישראל, מדרגת A2 ל-A1. "העלאת הדירוג משקפת את כושר העמידה שמגלה כלכלת ישראל לנוכח זעזועים כלכליים ופוליטיים חוזרים ונשנים, וכן את התמיכה הפיננסית והפוליטית המסורתית בישראל מצד ארה"ב ומצד יהודים המתגוררים מחוץ למדינה", ציינה מודי'ס.



ענקית הפיננסים האמריקאית (לשעבר סיטיגרופ) רשמה הפסד הגבוה מ-5 מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2008 - בשל מחיקות של 12 מיליארד דולר הקשורות להפסדים בשוק הסאבפריים האמריקאי. סיבה נוספת להפסדי החברה איחורים בתשלומי הלוואות של לקוחות על משכנתאות, מכוניות וכרטיסי אשראי. היא זהו ההפסד הרבעוני השני ברציפות של החברה. מנכ"ל סיטי אמר כי הבנק מתכנן לקצץ בעלויות בכ-20%.



ענקית האינטרנט דיווחה אתמול על גידול של 31% ברווחיה ברבעון הראשון של השנה, לאחר שהתרחבות פעילותה בעולם פיצתה על האטה בהכנסות מפרסום בארה"ב. החברה רשמה ברבעון הראשון רווח נקי של 1.31 מיליארד דולר לעומת רווח של מיליארד דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. תחזית האנליסטים היתה לרווח נקי של 1.27 מיליארד דולר.



יצרנית השבבים האמריקאית רשמה הפסד שישי ברציפות ברבעון הראשון, בשל אובדן נתח שוק ליריבות גדולות יותר כמו . הפסדיה של AMD עמדו על 358 מיליון דולר ברבעון הראשון. זאת, לעומת הפסד של 611 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2007. הכנסות החברה צמחו ב-22% והסתכמו ב-1.51 מיליארד דולר.



, העוסקת בתקשורת אלחוטית, דיווחה על רווח נקי רבעוני של 4.9 מיליון דולר, צמיחה של 63% ברווח הנקי פרפורמה - בניכוי 633 אלף דולר בגין תוכנית חלוקת אופציות.



קיבלה אתמול בערב אישור נוסף לשיווק של תרופה חדשה. חברת התרופות הישראלית קיבלה מרשות המזון והתרופות האמריקאית ה-FDA אישור מותנה לשיווק גירסה גנרית ל-Evista, תרופה לטיפול בבריחת סידן מהעצם (אוסטרופורוזיס), בגירסת טבליות של 60 גרם. את התרופה המקורית משווקת . מכירות התרופה המקורית בארה"ב עומדות על 691 מיליון דולר בשנת 2007.



, המספקת למפעילות טלקום ברחבי העולם שירותי בילינג (חיוב) ותוכנות לטיפול בלקוחות, עקפה את תחזיותיה לרבעון השני של 2008 ודיווחה על הכנסות של 774 מיליון דולר. סכום זה גבוה מהתחזיות המוקדמות שנתנה, אשר עמדו על 767-757 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully