וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשוק משחקי הוידאו לא מורגשת האטה

נמרוד הלפרן

20.4.2008 / 21:13

המכירות של חומרות ושל תוכנות בשוק המשחקים בארה"ב זינקו ב-57% ל-1.7 מיליארד דולר. ההיקף מתקרב לזה של תעשיית הקולנוע

כלכלת ארה"ב אמנם מראה סימנים לכך שהיא שוקעת במיתון, אולם בשוק משחקי הווידיאו לא שמעו על כך. המכירות של חומרות ושל תוכנות בשוק המשחקים בארה"ב זינקו ב-57% בחודש מארס, לעומת החודש המקביל אשתקד, ל-1.7 מיליארד דולר; כך לפי נתוני חברת המחקר NPD.

קונסולת המשחק המובילה במונחי מכירות של יחידות היתה Wii של נינטנדו, עם מכירות של 720 אלף יחידות בחודש שעבר. מכירות קונסולת Xbox 360 של מיקרוסופט עמדו על 262 אלף יחידות, ואחריה פלייסטיישן 3 של סוני, עם 257 אלף יחידות. "על בסיס נתוני המכירות הללו, לא ניתן היה לדעת שכלכלת ארה"ב נמצאת בהאטה", אמר אניטה פרייזר מ-NPD, לאתר החדשות BBC. המשחק המוביל במונחי מכירות בחודש מארס היה Super Smash Bros Brawl של נינטנדו, אשר נמכר ב-2.7 מיליון עותקים.

בשנה שעברה נסקו מכירות משחקי הווידיאו בארה"ב לשיא, על רקע השקת מספר כותרים חדשים שהפכו להיטים - ובשל הצלחת Wii, קונסולת המשחק החדשה של נינטנדו. המכירות המשולבות של חומרות ותוכנות בשוק המשחקים הסתכמו ב-17.94 מיליארד דולר ב-2007 - זינוק של 43% לעומת 2006. מכירות המשחקים קפצו ב-34%, ל-8.64 מיליארד דולר.

שוק משחקי הווידיאו הולך ומתקרב בהיקפו לזה של תעשיית הקולנוע בארה"ב - והוא צומח מהר ממנה. ב-2007 נרשם גידול של 4% במכירות כרטיסי הקולנוע בארה"ב ובקנדה, לסך של 9.7 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully