וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלידר מטילים ספק בכך שכור תמכור מניותיה במכתשים: טיב המגעים לא ברור ונראה שהחברה אולצה לדווח

נתן שבע

21.4.2008 / 14:49

האנליסט יואב בורגן מציב למניה מחיר היעד של 40 שקל ומותיר את ההמלצה על "קנייה"

"לא ברור עד כמה רציניים המגעים שמקיימת כור. יתרה מזאת - לפי נוסח הדיווח של כור, שבראשה עומד היו"ר והמנכ"ל אברהם ביגר, נראה כי היא די אולצה לפרסמו במסגרת טיוטת התשקיף שהוגשה לרשות ניירות ערך לצורך הנפקת הזכויות המתוכננת". האנליסט יואב בורגן מלידר שוקי הון כותב, כי אם עסקה כזו תתבצע היא תהיה לפי מחיר של 40 שקל למניה. מדובר במחיר הגבוה ב-22% ממחיר השוק של המניה - בהנחה שהמכירה תכלול פרמיית שליטה.



מבחינת המועמדים האפשריים לרכישה - בורגן מהמר על קרנות השקעות פרטיות (פרייווט אקוויטי) ופחות על חברות מהתעשייה. יחד עם זאת, לאור המצב בשוק - יהיה קשה לקרנות כאלה למנף עסקה במחיר גבוה.



בורגן מעריך כי על סמך כל האינדיקציות הקיימות - הרבעון הראשון של מכתשים המאופיין עונתית במכירות מוגברות באירופה ובצפון אמריקה היה חזק ביותר. שיעור הצמיחה ברבעון זה היה גבוה מהותית מבתקופה המקבילה אשתקד.



תוצאותיה של מכתשים - שפירסמה ברבעון הקודם אזהרת רווח - יושפעו לטובה מחוסנו של היורו מול הדולר, ממכירות עונתיות מוגברות באירופה, ממזג אוויר טוב, מרמת מחירי הסחורות החקלאיות וייתכן גם מהקדמת מכירות מסוימת מהרבעון השני לראשון נוכח לחץ החקלאים להבטיח לעצמם סחורה.



עוד כותב בורגן כי התמחור הנוכחי של מניית מכתשים אינו מגלם את מלוא פוטנציאל ההתייעלות והמינוף התפעולי של החברה. מחיר היעד שמציב בורגן למניה עומד על 40 שקל והמלצתו נותרת על "קנייה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully