וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסם מתכננת להגדיל מכירות מוצרי טבעול באירופה וארה"ב

סוכנויות הידיעות

22.4.2008 / 13:38

מנכ"ל אסם: "אנו עשויים אף להיכנס לשוק תחליפי החלב"



, החטיבה הישראלית של ענקית המזון האירופית נסטלה, מתכננת להגדיל את מכירות מוצרי טבעול הצמחוניים ואת מכירות סלטי סברה באירופה ובארה"ב, במטרה לעודד את צמיחת הכנסותיה של יצרנית המזון. כך אמר מנכ"ל אסם, גזי קפלן, לסוכנות הידיעות בלומברג.



"האסטרטגיה שלנו היא להשקיע מאמצים בפיתוח הפעילות הבינלאומית", אמר קפלן בראיון במטה אסם בפתח תקווה, והוסיף: "נסטלה מעודדת אותנו לפתח את המוצרים הצמחוניים והסלטים מחוץ לישראל, בגלל שאינם מתחרים עם מוצריה של נסטלה השוויצית".



קפלן אמר כי יצרנית המזון עשויה אף להיכנס לעסקי תחליפי החלב הכשרים בשווקים בארה"ב, בריטניה וצרפת, לאחר שרכשה את מניות השליטה בחברת מטרנה באוקטובר. לפי חברת המעקב AC נילסן, בבעלות אסם 62% משוק הפסטה בישראל, ו-49% משוק החטיפים המלוחים.



לטבעול 70% משוק תחליפי בשר מן הצומח באיטליה, והיא המוכרת הגדולה ביותר של מוצרים אלה בהולנד ושוודיה - כך ציינה אסם בדו"ח לשנת 2007. אסם היא הבעלים של 58% מטבעול.



"אנחנו רואים בטבעול מנוע צמיחה עיקרי", כך כתב ערן יונגר, אנליסט בבית ההשקעות הראל פיננסים ב-10 באפריל, והוסיף: "בשנת 2008 יקצור המפעל החדש של החברה בצ'כיה הצלחה. אנחנו מאמינים כי המפעל יסייע להגדיל את המכירות ב-30%".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully