וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל קורן במכתב לבעלי המניות של בי.או.אס: שנת 2008 צפויה להיות שנת הסינרגיה

שמואל שוסטר

22.4.2008 / 14:03

חזר על התחזית ל-2008: צופה עלייה של 123% במכירות

לדבריו, "בתחילת 2007, אימצה בוס חזון אסטרטגי חדש - להפוך למובילה עולמית בתחום אספקת פתרונות כוללים לתחום ה-Mobile וה-RFID שמטרתם שיפור השליטה ויעילות הלוגיסטיקה העסקית, תהליכים ארגוניים, ניטור ופיקוח". במסגרת ההערכות לאסטרטגיה החדשה, ערכה בי.או.אס מספר שינויים ארגוניים ומבניים, ביניהם העברת משרדי החברה מצפון הארץ למרכז, בקרבת מרכזי העסקים והמשקיעים.



בהתייחסו לשינויים במצבת כח האדם בחברה אמר כי "על מנת לשדרג את התשתית הטכנולוגית שלנו ולהרחיב את היצע מוצרי התוכנה, החלפנו את ההנהלה הבכירה, יצרנו מבנה ארגוני חדש ושכרנו את שירותיהם של עובדים מיומנים בעלי מוטיבציה גבוהה"



קורן חזר על התחזית לפיה צפויה בי.או.אס להציג עלייה של 123% במכירות בשנת 2008 עד להיקף של 55 מיליון דולר, ויותר משני מיליון דולר רווחים לפני מס, פחת והפחתות והתייחס לגיוסי כספים שערכה החברה ובכללם המרת 2.2 מיליון דולר חוב לאיגרות חוב. לדבריו, "צעדים אלו שיפרו את המאזן השנתי של החברה ומיצבו אותה בעמדה טובה יותר לקראת צמיחה מתוכננת ב-2008 שמטרתה גיוון היצע המוצרים וערוצי ההפצה ברחבי העולם".



את מכתבו סיים קורן בתחזית לפיה "שנת 2008 צפויה להיות שנת הסינרגיה, שנה של יישום האסטרטגיה שלנו ושל האינטגרציה בין כל הזרועות המרכיבות את קבוצת בי.או.אס, כדי להציע את שני הפתרונות העיקריים של החברה - אינטגרציה מלאה של פתרונות ה-Mobile וה-RFID ופתרונות שרשרת האספקה".



בי.או.אס, שבסיסה ברחובות, נסחרת בתל אביב ובנאסד"ק בשווי שוק של כ-16 מיליון דולר. במהלך החודשים האחרונים ביצעה בי.או.אס שתי רכישות משמעותיות של חברות. דיימקס הישראלית שפועלת בתחום פתרונות AIDC - זיהוי ואיסוף מידע אוטומטי - המבוססים על טכנולוגיית RFID וברקוד וסאמיט (Summit) שפועלת בתחום שרשרת האספקה ליצרנים בתחומי התעופה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully