וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: החוזים העתידיים בירידה - נאסד"ק יורד ב-0.3%; צורן תיסחר על רקע דו"חות חיוביים

זיו ר. מאור

22.4.2008 / 15:49

יאהו תפרסם דו"חות גורליים לרכישתה על ידי מיקרוסופט



המסחר בוול סטריט ייפתח היום על רקע נתונים אודות המסחר בבתים קיימים בארה"ב. החוזים העתידיים על המדדים המובילים מצביעים על פתיחה שלילית. החוזים על מדד דאו ג'ונס נסחרים ללא שינוי. החוזים על S&P500 יורדים ב-0.1%, ואילו החוזים על מדד הנאסד"ק מאבדים 0.3%



אמש נסגר המסחר במגמה מעורבת. נאסד"ק הוסיף 0.2% לרמה של 2,408 נקודות, דאו ג'ונס נחלש ב-0.2% לרמה של 12,822 נקודות ו-S&P 500 השיל 0.2% לרמה של 1,388 נקודות. בשוק הסולידי נרשמו עליות שערים במחירי איגרות החוב ל-10 שנים של ממשלת ארה"ב, והתשואה עליהן ירדה ב-0.031% לרמה של 3.712%.



כחצי שעה לאחר תחילת המסחר צפויים להתפרסם הנתונים אודות המסחר בבתים קיימים בארה"ב בחודש מארס. התחזיות צופות ירידה של כ-1.5% במסחר, לרמה של 4.95 מיליון בתים. בחודש שעבר פורסמו נתוני המסחר בבתים קיימים לחודש פברואר, שהצביעו על עלייה מפתיעה - שהיוותה נתון חיובי בודד בעיצומו של המשבר.



המסחר יוסיף להתנהל בצל הנסיקה המשמעותית אמש במחירי הנפט, אשר הגיע לשיא של 177 דולר לחבית.



יצרנית הכימיקלים דופונט דיווחה על רווחים טובים מהתחזיות. בעקבות הדיווח, טיפסו מניות החברה בבורסת פרנקפורט.



גם ענקית התקשורת צפויה לפרסם היום את דו"חותיה לרבעון הראשון, והאנליסטים צופים לחברה עלייה ברווחים.



חברת המזון המהיר מקדונלד'ס תפרסם גם היא דו"חות לרבעון הראשון. גם כאן צופים האנליסטים עלייה ברווחים.



דו"חותיה של ענקית האינטרנט , שתפרסם היום את תוצאותיה הפיננסיות לרבעון הראשון של 2008, יהיו בבחינת רגע האמת עבור מנכ"ל החברה, ג'רי יאנג, מראשי המתנגדים למיזוג עם . כל פספוס של התחזיות, לאחר שמונה רבעונים רצופים של רווחים מאכזבים, עשויים להטות את הכף את דעתו של דירקטוריון יאהו לטובת הסכמה להצעת הרכש שהגישה לה ענקית התוכנה.



מרבית האנליסטים מצפים כי יאהו תצליח לעמוד בתחזיות כאשר תפרסם את תוצאותיה לרבעון הראשון, לאחר סגירת המסחר, ותדווח על רווח של 18 סנט למניה עם הכנסות של 1.3 מיליארד דולר, לעומת רווח של 10 סנט למניה והכנסות של 1.2 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד. בחודש שעבר, שבועיים בלבד לפני סוף הרבעון, אישרה יאהו כי היא תעמוד בתחזיות כאשר תפרסם את התוצאות.



מרקוס ברוצ'לי, העורך הראשי האחרון של העיתון "וול סטריט ג'ורנל" צפוי להתפטר לאחר פחות משנה בתפקיד, לאחר שדאו ג'ונס נרכשה מידיה של משפחת בנקרופט ע"י ענקית המדיה , שבבעלות המיליארדר רופרט מרדוק.



חברת , המפתחת מעבדים למגוון מוצרי צריכה אלקטרוניים, הפתיעה אמש את המשקיעים עם הכנסות גבוהות מהצפוי ברבעון הראשון של 2008 ועם תחזית הכנסות לרבעון השני של השנה, שהייתה גבוה מציפיות השוק. מניית החברה, שקרסה ב-44% מתחילת השנה, אף זינקה בתגובה ב-13% במסגרת המסחר שלאחר הסגירה. אבל שחיקה ברווחיות הגולמית והוצאות תפעול גבוהות המשיכו להעיק על הביצועים והסבו לצורן רבעון נוסך של הפסדים. צורן סיימה את הרבעון הראשון עם צמיחה של 7.3% בהכנסות ל-109 מיליון דולר, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.



יצרנית התרופות תיסחר על רקע תביעה שהגישה חברת מקניל מקבוצת ג'ונסון אנד ג'ונסון, בגין הפרת פטנט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully