וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלטות קצרות מדי

הילה רז

22.4.2008 / 16:57

בקשה לאישור תביעה ייצוגית בסך 9 מיליון שקל נגד קלאסיקלטת ופליי רקורדס. הטענה: אורך הקלטת קצר מזה הכתוב באריזה

בקשה לאישור תביעה ייצוגית בסך 9 מיליון שקל נגד החברות קלאסיקלטת ופליי רקורדס שיווק הוגשה בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בתל אביב. החברות יוצרות ומשווקות תקליטורים לילדים, בהם טולי בולבולי בממלכת המוסיקה, טולי בולבולי בארץ פטפטת, פטר והזאב, קרנבל החיות והנסיך הקטן.

התובעים - לימור גרניט, מאיה אדרי ורן שנער - המיוצגים על ידי עוה"ד יוחי גבע ואמיר ישראלי, טוענים כי קיים חוסר התאמה בין אורך קלטות הילדים כפי שמוצהר על גבי האריזה לבין אורכן בפועל. לפי התביעה, מדובר בהטעייה שיטתית החוזרת על עצמה במגוון קלטות. לטענת התובעים, בקלטת טולי בולבולי 2 בממלכת המוזיקה האורך המוצהר הוא 60 דקות, בעוד שהאורך בפועל הוא 39 דקות. בקלטת פטר והזאב האורך המוצהר הוא 50 דקות, בעוד שהאורך בפועל הוא 43 דקות.

התובעים טוענים כי אורך הקלטות הוא שיקול מרכזי ברכישת הקלטת וכי קיימת התאמה בין מחיר הקלטות לאורכן. לטענתם, אורך הקלטות בפועל הוא הטעיית של הצרכנים, ועל החברות הנתבעות להשיב לרוכשי הקלטות את החלק היחסי מהמחיר ששולם, המגלם את ההפרש בין האורך המוצהר ובין אורכן של הקלטות בפועל. לפי חישוב התובעים, הפער במחיר הוא 17.4 שקל עבור הקלטת טולי בולבולי בממלכת המוזיקה, כשמונה שקלים עבור קרנבל החיות, ושבעה שקלים עבור פטר והזאב. בהנחה שכל קלטת נמכרה בכ-150 עותקים, מסתכמת התביעה ב-9 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully