וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמה שלילית בוול סטריט

זיו ר. מאור

22.4.2008 / 17:13

המסחר מתנהל בירידות שערים. הדאו ג'ונס מאבד 0.6% והנאסד"ק נחלש ב-0.8%. יאהו צפוי לפרסם דוחות לאחר סגירת המסחר

המסחר בוול סטריט נפתח בירידות שערים. מדד הדאו ג'ונס יורד ב-0.6% וכך גם מדד S&P500. מדד הנאסד"ק נחלש ב-0.8%.
מניית צורן מזנקת ב-10% על רקע דו"חות חיוביים. בין המניות הישראליות שמצטרפות למגמה השלילית בפתיחה, ניתן למנות את אן.די.אס שיורדת ב-1.5%, את סרגון, שיורדת ב-2.3% ואת צ'קפוינט שיורדת בשיעור דומה. מניית ריטליקס מטפסת ב-2%.

המסחר יוסיף להתנהל בצל הנסיקה המשמעותית אמש במחירי הנפט, אשר הגיע לשיא של 177 דולר לחבית. יצרנית הכימיקלים דופונט דיווחה על רווחים טובים מהתחזיות. בעקבות הדיווח, טיפסו מניות החברה בבורסת פרנקפורט. גם ענקית התקשורת AT&T צפויה לפרסם היום את דו"חותיה לרבעון הראשון, והאנליסטים צופים לחברה עלייה ברווחים. חברת המזון המהיר מקדונלד'ס פירסמה דו"חות לרבעון הראשון. הצמיחה ברווחי החברה עמדה על 24%, בדומה לתחזיות האנליסטים.

דו"חותיה של ענקית האינטרנט יאהו, שתפרסם היום את תוצאותיה הפיננסיות לרבעון הראשון של 2008, יהיו בבחינת רגע האמת עבור מנכ"ל החברה, ג'רי יאנג, מראשי המתנגדים למיזוג עם מיקרוסופט. כל פספוס של התחזיות, לאחר שמונה רבעונים רצופים של רווחים מאכזבים, עשויים להטות את הכף של דירקטוריון יאהו לטובת הסכמה להצעת הרכש שהגישה לה ענקית התוכנה. מרבית האנליסטים מצפים כי יאהו תצליח לעמוד בתחזיות כאשר תפרסם את תוצאותיה לרבעון הראשון, לאחר סגירת המסחר, ותדווח על רווח של 18 סנט למניה עם הכנסות של 1.3 מיליארד דולר, לעומת רווח של 10 סנט למניה והכנסות של 1.2 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד. בחודש שעבר, שבועיים בלבד לפני סוף הרבעון, אישרה יאהו כי היא תעמוד בתחזיות כאשר תפרסם את התוצאות.

חברת צורן, המפתחת מעבדים למגוון מוצרי צריכה אלקטרוניים, הפתיעה אמש את המשקיעים עם הכנסות גבוהות מהצפוי ברבעון הראשון של 2008 ועם תחזית הכנסות לרבעון השני של השנה, שהייתה גבוה מציפיות השוק. מניית החברה, שקרסה ב-44% מתחילת השנה, אף זינקה בתגובה ב-13% במסגרת המסחר שלאחר הסגירה. אבל שחיקה ברווחיות הגולמית והוצאות תפעול גבוהות המשיכו להעיק על הביצועים והסבו לצורן רבעון נוסך של הפסדים. צורן סיימה את הרבעון הראשון עם צמיחה של 7.3% בהכנסות ל-109 מיליון דולר, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully