וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פובליסיס אריאלי עורך שינויים מבניים בתחום התכנון האסטרטגי

ענת ביין

14.10.2001 / 16:12

כך נודע ל TheMarker.com; המנכ"ל, עמוס טל שיר: מדובר במהלך בנייה מחדש של נושא התכנון האסטרטגי, לאור שיטות ומתודולוגיות חדשות שפותחו בפובליסיס

הפלנינג במשרד הפרסום פובליסיס אריאלי עובר בימים אלה שינויים מבניים - כך נודע ל TheMarker.com. עטרה בילר, ששימשה עד לאחרונה כמנהלת תקשורת שיווקית ומחקר בחברת הלוויין YES, תצטרף היום למשרד בתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה, ותהיה אחראית על מחלקת הפלנינג. הפלנרים שעבדו עד היום כחלק מאשכולות (קבוצות עבודה) המשלבים אנשי קריאטיב תקציבאים ופלנרים, יפעלו מעתה כמחלקה נפרדת.

מנכ"ל פובליסיס אריאלי, עמוס טל שיר, אמר כי "מדובר במהלך בנייה מחדש של כל נושא התכנון האסטרטגי בחברה, לאור שיטות ומתודולוגיות חדשות שפותחו בפובליסיס, אותן מתכוונים ליישם בארץ". לדבריו, "כדי ליישם שיטות אלה יש צורך בריכוז הפלנינג וניהולו על ידי כוח חדש, רענן ומנוסה".

עטרה בילר שימשה בעבר כמנהלת מחלקת אסטרטגיה במשרדי הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY וראובני פרידן. לדבריה, תפקידה יכלול בניית אסטרטגייה שיווקית ללקוחות, אבל גם למשרד עצמו. "המשרד", היא אומרת, בנה לעצמו בשנים האחרונות תשתית טובה ועוצמתית, שעדיין לא באה לידי ביטוי במעמדו בשוק, וחלק מתפקידי יהיה לסייע לשנות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully