וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט נסחרת בעליות שערים

שמואל שוסטר

23.4.2008 / 17:29

נאסד"ק מוסיף 1%, דאו ג’ונס עולה ב-0.35%. תוצאות טובות של בואינג מתדלקות את המדדים. הנפט נסוג מרמת השיא ל-117 דולר

ענקית התעופה בואינג, שעקפה את תחזיות האנליסטים בדו"חותיה לרבעון הראשון של 2008, מפיחה רוח חיובית בשווקים של וול סטריט. יחד עם ההקלה שנרשמה בעקבות ירידת מחירי הנפט, השווקים של וול סטריט מגיבים בעליות שערים. נאסד"ק מוסיף 1%, דאו ג’ונס עולה ב-0.35% ומדד S&P 500 מתחזק ב-0.35%.

מחיר הנפט נסוג מרמת שיא, בעקבות התחזקות הדולר מרמת שפל מול היורו ובעקבות ניהול מגעים בין ועדי עובדים וההנהלה בבית זיקוק בבריטניה, במטרה למנוע שביתה. מחירי החוזים על הנפט למסירה בחודש יוני יורדים ב-0.3% ונסחרים ברמה של 117.77 דולר לחבית במסחר האלקטרוני בבורסת הסחורות של ניו יורק.

ענקית האינטרנט יאהו נחלשת על רקע הודעתו של מנכ"ל מיקרוסופט סטיב באלמר, לפיה החברה אינה מתכוונת להעלות את המחיר שנקבו בהצעת הרכש ליאהו. אמש פירסמה יאהו את דו"חותיה לרבעון הראשון של 2008. החברה עקפה את הערכות האנליסטים והציגה רווח נקי של 542 מיליון דולר, 37 סנט למניה לעומת 142 מיליון דולר, 10 סנטים למניה, ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות לרבעון שהסתיים במארס עלו ב-1.5% והסתכמו ב-1.82 מיליארד דולר.

קרדי סוויס, הבנק השני בגודלו בשווייץ, עלול לרשום את ההפסד הרבעוני הראשון שלו בתקופה של כחמש שנים. זאת, בשל מחיקות של כ-5 מיליארד פרנק שווייצי (4.98 מיליארד דולר), הקשורות להידרדרות שוק האשראי, ובשל איגרות חוב אשר תומחרו בצורה מוגזמת; כך מדווחת סוכנות בלומברג.

מלנוקס, יצרנית השבבים להאצת תעבורת מידע ברשתות צפויה לפרסם את דו"חותיה היום לאחר סיום המסחר. אנליסטים בשוק מעריכים כי החברה תציג רווח של 19 סנט למניה. יצרנית ציוד התקשורת האלחוט אלווריון דיווחה אמש כי מכון התקנים האמריקאי (FCC) אישר לה לשווק מערכות מדגם בריזמקס 802.16 בארה"ב. מערכת ה-WiMax שתפעל בתדר 3.65 ג'יגה הרץ צפויה לאפשר גישה אלחוטית לאינטרנט בטווחים ניכרים ונעשה בו שימוש בעיקר באזורים עירוניים.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully