וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשמה נוספת לאופציה של תים מחשבים: ביהמ"ש האריך את תקופת המימוש עד לדצמבר 2002

אלי דניאל

15.10.2001 / 11:51

החברה הסתפקה בדחיית מועד הפקיעה של האופציות לאחר שרשות ניירות ערך התנגדה לשינוי מחיר המימוש מבלי שיפורסם תשקיף

בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר את ההסדר שנתקבל באסיפת בעלי כתבי האופציה (סדרה 3) של חברת תים מחשבים ומערכות , הנמצאת בשליטת שלמה אייזנברג, והאריך עד ליום ה-5 בדצמבר 2002 את תקופת המימוש של האופציה, וזאת לאחר שבית המשפט כבר דחה מספר פעמים את מועד פקיעת האופציה. בכך מסתיימת, לעת עתה, ההשתלשלות המשפטית הסבוכה שהיתה סביב נסיונה של החברה לשנות את תנאי ותקופת המימוש של האופציה.

כזכור, בראשית חודש מאי 2001 קיבלה האסיפה הנדחית של בעלי כתבי האופציה (סדרה 3) של החברה, תוכנית לפיה ישונו תנאי כתבי האופציות באופן שתקופת המימוש תוארך, כך שהמועד האחרון למימוש יהיה ביום ה-24 בדצמבר 2003 (במקום ביום ה-20 במאי 2001) ומחיר המימוש יועלה מ-140 שקל (צמוד למדד אפריל 1997) ל-190 שקל (צמוד למדד). בהתאם להחלטה זו פנתה החברה לבית המשפט לקבלת אישורו לשינויים המבוקשים.

במסגרת הדיון בבקשת החברה הודיעה רשות ניירות ערך לבית המשפט כי הבקשה להארכת שינוי מחיר המימוש של האופציות מצריכה פרסום תשקיף של החברה, בעוד שהבקשה להאריך את תקופת המימוש אינה מצריכה פרסום תשקיף שכזה. בשל עמדה זו של הרשות הוחלט בחברה להסתפק רק בהארכת מועד המימוש של כתבי האופציה, וכאמור, בהתאם להחלטת בית המשפט הוארכה תקופת המימוש עד לדצמבר 2002.

יצוין, כי כתבי האופציה (סדרה 3) הונפקו ע"י החברה במאי 1997. החברה הנפיקה אז 200 אלף כתבי אופציה אשר מחיר המימוש שלהן כיום עומד על כ-162 שקל. נכון לתום הרבעון השני נותרו במחזור כ-87 אלף כתבי אופציה, אשר מימושם המלא - על בסיס מחיר המימוש המתואם - עשוי להניב לחברה למעלה מ-14 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully