וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנקטום תספק תוכנות לניהול אבטחת יישומי אינטרנט לאינטלקט הטורקית בכ-2 מיליון דולר

בעז בבאי

15.10.2001 / 11:40

אינטלקט מחזיקה ב-42% משוק האבטחה ברשת בטורקיה; עם לקוחותיה בטורקיה נמנים בנקים וגורמים פיננסים וממשלתיים, גופי תעשייה ומסחר וחברות ביטוח

חברת סנקטום, המתמחה בפיתוח תוכנות לניהול אבטחת יישומי אינטרנט, חתמה על הסכם עם חברת אינטלקט (inTellect) הטורקית לשיווק ומכירת מוצריה של סנקטום בתורכיה. ההסכם, הראשון של החברה הישראלית בשוק אבטחת האינטרנט בטורקיה, מוערך על פי גורמים בתעשייה בכ-2 מיליון דולר.

במסגרת ההסכם תשלב אינטלקט, המובילה בשוק תוכנות האבטחה בתורכיה, את מוצרי האבטחה של סנקטום, ה-AppScan וה-AppShield, באתרי האינטרנט של לקוחותיה ובנוסף תספק להם תמיכה והדרכה מלאה.

אינטלקט הינה החברה המובילה בתורכיה בתחום האבטחה ברשת ומחזיקה ב-42% משוק זה. עם לקוחותיה בטורקיה נמנים בנקים וגורמים פיננסיים, גורמים ממשלתיים, גופי תעשייה ומסחר וחברות ביטוח. החברה היא שותף עסקי בטורקיה של חברות דוגמת מיקרוסופט , קומפיוטר אסושיאייטס, HP (היולט פקארד) וסאן מיקרוסיסטמס ומייצגת את צ'ק פוינט נוקיה, אלדין וסימנטק.

סנקטום, שהוקמה ב-1997, מפתחת מוצרי ההגנה על יישומי אינטרנט. לחברה שני מוצרים בולטים: ה-AppScan היא תוכנת המאפשרת ניתוח אוטומטי של יישומי אינטרנט ומצביעה על נקודות התורפה שהאקרים יכולים לנצל ואף מדריכה כיצד ניתן לתקן כל מפגע אבטחתי שמתגלה; ה-AppShield היא תוכנת אבטחה חכמה ופרואקטיווית, המגינה על אתרי אינטרנט על ידי איתור וחסימה אוטומטיים של כל פעילות המתבצעת בדפדפן היכולה להזיק ליישומים שבאתר.

סנקטום השלימה ביולי השנה גיוס הון פרטי בהיקף של 30 מיליון דולר, לפי שווי חברה של 56 מיליון דולר אחרי הכסף. המשקיעים בחברה כוללים את קבוצת ספראוט (Sprout Group), דל, פידליטי ונצ'רס, פירסט יוניון, סקויה קפיטל, אינטל קפיטל, גולדמן סאקס, והקרנות הישראליות וולדן, ג'מיני ומופת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully