וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופגל מכרה כוונות נשק תרמיות לצבא הקנדי בהיקף של 4 מיליון דולר

צורי דאר

15.10.2001 / 12:14

אופגל, חברה בת של רפא"ל ואלביט, צופה הזמנות בהיקף של 5 מיליון דולר נוספים במהלך השנה הבאה

חברת אופגל, המתמחה בפיתוח מערכות הדמיה תרמיות, זכתה בחוזה בהיקף של מעל 4 מיליון דולר לאספקת כוונות נשק תרמיות, מסוג הוריקן, עבור הצבא הקנדי.

מאופגל נמסר כי הצבא הקנדי ישלב את המערכת בכלי רכב משוריינים. החברה מעריכה כי במסגרת הפרויקט הכולל, המבוצע ע"י רפא"ל, היא תקבל הזמנות נוספות של מערכות אלו ונגזרותיהן בשנת 2002, בהיקף של כ-5 מיליון דולר נוספים.

כוונות הנשק התרמיות הוריקן משלבות כוונות יום ולילה ומבוססות על מערכת הדמיה תרמית לא מקוררת - שהיא פחות מסורבלת ועלותה נמוכה יותר מהמערכות המקוררות הנפוצות כיום בשוק. מערכות אלו ייחשפו לראשונה במסגרת תערוכת מיקרוטק 2001 שתפתח מחר בגני התערוכה.

לאופגל יישומים נוספים למוצרי האינפרא אדום שלה, כשהמובילה בהם היא מערכת EVS לתגבור ראייה (enhanced vision system), המשמשת להנחתת מטוסים בתנאי ראות קשים. בנוסף, משמשים מוצרי אופגל כמנועי אינפרא רד למערכות המוכללות ע"י אינטגרטורים אחרים.

אופגל, חברה בת של רפא"ל ואלביט , מתמחה בפיתוח ובייצור מערכות הדמיה תרמיות. החברה, הממוקמת בכרמיאל, הוקמה בשנת 1983 ומוצריה נמכרים כיום ביותר מ-20 מדינות. בחברה מועסקים כ-100 עובדים.

לפני כשבועיים אישרה ועדת ההשקעות בתמ"ס הרחבת מפעל החברה בהיקף השקעה של 1.67 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully