וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הקולנוע ווסלי סנייפס נשפט ל-3 שנות מאסר על עבירות מס בארה"ב

סוכנויות הידיעות

25.4.2008 / 9:23

סנייפס חייב לרשויות המס 15 מיליון דולר

סניגוריו של סנייפס עמלו כל היום האחרון להציג פני בית המשפט עשרות מכתבים מחברים, בני משפחה ושחקני קולנוע ידועים כמו וודי הארלסון ודנזל וושינגטון, שסיפרו על אופיו הטוב של סנייפס וביקשו מבית המשפט לגזור לשחקן תקופת מבחן בלבד, לאור עברו הפלילי הנקי.



בית המשפט בארה"ב התעלם מהבקשות להקל בעונש וקבע כי מדובר בעבירות חמורות וכי לסנייפס "היסטוריה של בוז כלפי רשויות המס". סנייפס הורשע בשלושה מקרים שונים בהם סירב למלא טופסי מס שנתיים למס הכנסה.



רשויות המס בארה"ב האשימו את השחקן בתחילת אוקטובר 2006 בניסיון להונאת מס בשווי כולל של 58 מיליון דולר. משטרת ארה"ב הכריזה עליו כמבוקש לאחר שלא נמצא בשום מקום במדינה. סנייפס נמצא בסופו של דבר בנמיביה בעיצומם של צילומי סרט. השחקן, המתמחה באמנויות לחימה, חזר לארה"ב, נעצר במטוסו הפרטי, ולאחר מכן שוחרר בערבות של מיליון דולר. זאת, לאחר שטען לחפותו בבית המשפט בעיר אוקלה שבמדינת פלורידה.



על אף שנמצא זכאי מאשמת ההונאה, הורשע סנייפס כי לא פרע את חובותיו לרשות המס בארה"ב בסך 15 מיליון דולר. סנייפס, שקרא הצהרה מתוך מכתב, תיאר את עצמו כ"אמן תמים, ישר וחסר השכלה בעניינים משפטיים או כלכליים". לדבריו, עושרם של ידוענים "מושך זאבים ותנים הלהוטים לבשר ציד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully