וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די פארם: Shire Pharmaceuticals החלה את השלב השני של הניסוי הקליני בתרופה האנטי אפילפטית

אלי דניאל

15.10.2001 / 13:57

די פארם ו-Shire על הסכם שיתוף פעולה לפיתוח ושיווק תרופת ה-SPD 421; השוק העולמי לתרופות אנטי אפילפטיות צפוי להגיע להיקף של כ-4.5 מיליארד דולר בשנת 2005

חברת הביו-פרמצבטיקה מרחובות די-פארם הודיעה היום כי קבוצת Shire Pharmaceuticals הבריטית, עמה יש לה הסכם שיתוף פעולה לפיתוח ושיווק תרופת ה-SPD 421 (אשר שמה הקודם היה DP-VPA) המיועדת לטיפול באפיליפסיה, החלה את השלב השני של הניסוי הקליני בתרופה. השוק העולמי לתרופות אנטי אפילפטיות הסתכם בשנת 1999 בכ-3 מיליארד דולר והוא צפוי להגיע להיקף של כ-4.5 מיליארד דולר בשנת 2005.

די-פארם נוסדה ב-1993 על ידי ד"ר אלכס קוזאק המשמש כנשיא ומנכ"ל. החברה עוסקת בטכנולוגיות חדשניות של הנדסה מחדש (re-engineering) לפיתוחן של תרופות חדשות. סל המוצרים של החברה כולל מוצרים בשלבים שונים של פיתוח לטיפול באפילפסיה, שבץ מוחי, סרטן, איידס וניוון עצבי (מחלות כמו אלצהיימר ופרקינסון).

חלק מהתרופות שהחברה מפתחת מתבססות על נגזרות חדשות של תרופות קיימות תוך שימוש בטכנולוגיות של די-פארם, ואחרות הן מולקולות חדשות פרי פיתוח מעבדות החברה. בין בעלי המניות בחברה ניתן למצוא את כלל ביוטכנולוגיה המחזיקה בכ-30% מהמניות.

השותפה הבריטית Shire Pharmaceuticals היא חברה הנמצאת בתהליך צמיחה מואץ ומניותיה נסחרות בבורסת הנאסד"ק (סימול:SHPGY) לפי שווי שוק של כ-7.3 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully