וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות אינטרנטי חדש: מתחברים למערכת ההזמנות של בתי המלון

עירית רוזנבלום

25.4.2008 / 9:30

באותה הזמנה יכול הגולש להזמין שירותים נוספים כמו עזיבה מאוחרת או עוגה לאירועים מיוחדים

אישור ההזמנה נעשה בפעולה אחת, כאשר כל פעולה כזו מיידעת מיד את הלקוח בדואר אלקטרוני. הלקוח מקבל את מספר אישור ההזמנה מתוך בסיס הנתונים של בית המלון, והחדר יורד ממלאי החדרים הפנויים.



לדברי אבי מוסקונה, מנכ"ל סילברבייט, הגולש יכול להשוות נתונים בין בתי מלון באזור נבחר ובין סוגי החדרים, ולהזמין חדר לפי פרמטרים כמו כיוון נוף וחדרים מקושרים. באותה הזמנה יכול הגולש להזמין שירותים נוספים כמו עזיבה מאוחרת או הזמנת עוגה לאירועים מיוחדים. בניגוד לאתרים אחרים, שבהם החיוב נעשה בעת ההזמנה, באתר lastroom.co.il פרטי כרטיס האשראי נלקחים לצורכי ביטחון והלקוח מחויב רק בעת עזיבתו את המלון.



חברת סילברטרוול מקבוצת סילברבייט יצרה את התשתית הטכנולוגית, והתוכנה שלה לניהול מלונות, אופטימה, מותקנת ב-65% מבתי המלון בישראל. כיום מחוברים לפורטל כ-100 בתי מלון, אך רשתות גדולות כמו דן, ישרוטל ושרתון עדיין לא התחברו אליו. מדיניות הביטולים היא עד שלושה ימים לפני ההגעה לבית המלון ללא תשלום. הפורטל אינו גובה עמלה מהמזמין עבור ביצוע ההזמנה, וגולש שמזמין באתר מקבל 5% הנחה.



בנוסף סיימה סילברבייט בהצלחה פיילוט של חיבור בתי מלון ישירות למערכת ההזמנות של ענק האינטרנט אקספדיה. דוד פרנקל, מנהל הפיתוח של סילברבייט, אמר כי במקביל מסתיים בימים אלה פיילוט נוסף לחיבור תוכנת אופטימה למערכות ההפצה העולמיות במשרדי הנסיעות, ובחודשיים הקרובים יופעלו ממשקים נוספים לכמה אתרי הזמנות מהמובילים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully