וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: החוזים העתידיים מצביעים על עליות שערים של עד 0.5% עם פתיחת המסחר

שמואל שוסטר

25.4.2008 / 15:38

מיקרוסופט מאבדת 4.4% לפני הפתיחה בעקבות פרסום הדו"חות

אמש ננעל המסחר בעליות שערים.נאסד"ק הוסיף 1.3% לרמה של 2,435 נקודות, דאו ג?ונס התחזק ב-1% לרמה של 12,892 נקודות ומדד S&P 500 עלה ב-1% לרמה של 1,393 נקודות.



כחצי שעה לאחר פתיחת המסחר צפוי להתפרסם מדד ביטחון הציבור בארצות הברית. האנליסטים צופים את המשך מגמת הירידה במדד לרמה של 63.2 נקודות.



חברת דירוג האשראי סטנדרד אנד פור'ס העריכה אמש כי כלכלת ארה"ב כבר שקעה במיתון, אשר צפוי, לדבריה, להיות קצר וקל החברה צופה כי מחיר חבית נפט יגיע ל-91 דולר לחבית עד סוף השנה.



אמש לאחר סיום המסחר דווחה ענקית התוכנה מיקרוסופט, על ירידה של 11% ברווחיה הרבעוניים, על רקע צמיחה אפסית במכירותיה. החברה, אשר מערכת ההפעלה שלה חלונות מותקנת ביותר מ-90% מהמחשבים האישיים (PC) בעולם, רשמה ברבעון ברבעון הראשון של השנה - שהוא רבעון הכספים השלישי של החברה - רווח נקי של 4.38 מיליארד דולר או 47 סנט למניה. מניית החברה מאבדת כ-4.4% לפני פתיחת המסחר.



במקביל חזרה מיקרוסופט על האולטימאטום שהציבה בפני יאהו. בעת פרסום דו"חותיה ביום חמישי חזרה מיקרוסופט על הצהרתה כי אין בכוונתה להעלות את הצעת הרכש שלה עבור יאהו, ששוויה כ-44 מיליארד דולר, וכי בכוונתה לעבור למהלכים עוינים או אף לבטל כליל את הצעת הרכש באם יאהו תמשיך להביע "ציפיות לא מציאותיות", כדברי סמנכ"ל הכספים של מיקרוסופט, לעסקה טובה יותר.



בתגובה לאולטימטום הודיעה יאהו, בניסיון להדוף את הרכישה, כי היא מתכננת להגדיל את החשיפה לאתר שלה על ידי ממשק חדש שיאפשר יבוא אפליקציות מאתרים אחרים. בנוסף, יכלול האתר המשודרג טכנולוגיה שתקל על המשתמשים ליצור קשרים חברתיים.



ענקית כרטיסי האשראי אמריקאן אקספרס דיווחה אמש על ירידה חדה ברווחיה הרבעוניים. הרווח הנקי נפל ל-991 מיליון דולר ברבעון, לעומת 1.06 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד.



חברת התרופות פרגו הודיעה אמש, כשעה לפני סגירת המסחר כי קיבלה אישור מרשות התרופות האמריקאית (FDA) תשווק מסטיק מצופה ניקוטין בטעם תפוז במינונים של 2 מ"ג ו-4 מ"ג מעבר לדלפק (ללא מרשם רופא). רשות התרופות קבעה כי המוצר הינו שווה ערך מבחינה כימית לתרופת הניקורט של גלקסו סמית' קליין (GlaxoSmithKline), המיועדת לסייע בגמילה מעישון.



אמפל אמריקאן, שנמצאת בשליטתו של יוסי מימן הודיעה על כוונתה להמשיך ולגייס כ-21 מיליון דולר, לאחר שכבר גייסה 135 מיליון דולר ממשקיעים מוסדיים במהלך החודש. הגיוס יתבצע באמצעות הנפקת איגרות חוב, בריבית של 6.75% ויתרחש ב-28 לאפריל..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully