וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים לנטוש את פריזמה: ריקי גרנות, מנכ"לית פריזמה שוקי הון, מתפטרת

יעל פולק

27.4.2008 / 12:24

לפני כחודש הודיע גם סמנכ"ל השיווק עופר אלעד על עזיבתו



נמשך גל העזיבות בפריזמה: ריקי גרנות, מנכ"לית פריזמה שוקי הון, שמונתה לתפקיד רק לפני כשנה, מתכוונת לעזוב את תפקידה בקרוב.



לפני כחודש הודיע גם סמנכ"ל השיווק עופר אלעד כי יסיים את תפקידו לאחר שנה וחצי. כשבועיים קודם לכן, מונה יובל גביש לתפקיד מנכ"ל בית ההשקעות פריזמה במקומו של המנכ"ל היוצא, דב קוטלר. בנוסף, מונה מאיר מזוז לתפקיד משנה למנכ"ל וראש תחום קרנות הנאמנות ותעודות סל; ושמעון כהן מונה למשנה למכנ"ל וראש תחום הגמל והחיסכון לטווח ארוך בבית ההשקעות.



במסגרת תפקידה, היתה ריקי גרנות אחראית על חדר העסקות, על מחקר ה-SELL SIDE, תחום עשיית השוק, נוסטרו, ואנליזה המיועדת לגופים המוסדיים. בין תפקידיה של גרנות בעבר: ניהול סניף חיפה וניהול מערך קשרי לקוחות. לפני שהגיעה לפריזמה, היא שימשה כמנהלת מערך ניהול תיקים בחברת פסגות אופק.



גרנות היא בעלת תואר B.A מאוניברסיטת חיפה בכלכלה ומינהל עסקים, ותואר M.B.A מהטכניון. בנוסף, היא בעלת רישיון לניהול תיקים מטעם הרשות לניירות ערך.



מפריזמה נמסר, כי "גרנות הודיעה על רצונה לפרוש. במסגרת המינויים הקרובים עליהם תודיע פריזמה בקרוב, נודיע גם על מינוי חדש למנכ"ל פריזמה שוקי הון".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully