וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: מגזר הפיננסים מוביל את מרבית הבורסות לעליות; שנחאי יורדת ב-2.1% על רקע דו"חות מאכזבים

מיכל רמתי

28.4.2008 / 7:26

טוקיו עולה ב-0.6%; הונג קונג מוסיפה 0.5%



עליות נרשמות באסיה בהובלת מגזר הפיננסים על רקע הערכות כי הגרוע מכל במשבר האשראי כבר מאחורינו. מדד אסיה פסיפיק עולה ב-0.9% בדרכו לרמת הסגירה הגבוהה ביותר מאז ינואר. טוקיו מוסיפה 0.6%; הונג קונג מטפסת ב-0.5%; סיאול עולה ב-0.1%; טייוואן עולה ב-1.2%; שנחאי יורדת ב-2.1% לאחר כמה דו"חות כספיים מאכזבים.



בנק UBS העלה את המלצתו עבור מגזר הבנקאות האמריקאי בטענה כי המגזר צפוי להתאושש מהר מהצפוי. בכך הצטרף הבנק השווייצי לכמה דעות שהושמעו בשבוע שעבר לגבי התאוששות מגזר הפיננסים, ותחזיות כי ברבעון הנוכחי כמה בנקים כבר יעלו בחזרה ערך נכסים, ולא ימחקו אותם. עד כה, מחק מגזר הפיננסים 309 מיליארד דולר ב-9 החודשים האחרונים על רקע המשבר בשוק הסאבפריים (משכנתאות ללווים בעייתיים) והאשראי בארה"ב. בנק מיזוהו פייננשל היפאני מזנק ב-7.5%; מיצובישי UFJ פייננשל מטפס לרמתו הגבוהה ביותר עד כה השנה - 8.4%.



בשנחאי נרשמות ירידות, לראשונה זה 5 ימים, לאחר ששתיים מהחברות הגדולות בבורסה דיווחו על תוצאות מאכזבות. חברת הביטוח הגדולה בסין, צ'יינה לייף, דיווחה על ירידה של 61% ברווחיה ברבעון הראשון ל-3.46 מיליארד יואן. חברת הנפט הגדולה בסין, צ'יינה פטרוליאום, דיווחה על צניחה של 69% ברווח הנקי ברבעון על רקע הצטמצמות שולי הרווח. הגבלות המחירים בסין לא איפשרו לה להעביר את מלוא העלייה בעלות הנפט לצרכנים. צ'יינה לייף יורדת ב-5%; צ'יינה פטרוליאום צונחת ב-3.4%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully