וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "המשטרה והפרקליטות מנהלים מסע ציד נגדי; אמנון אברמוביץ' ומרדכי גילת - אלופי המושחתים"

הארץ

28.4.2008 / 10:51

ח"כ אביגדור ליברמן: המשטרה מנהלת נגדי מערכה פוליטית ומערכתית באמצעות הדלפות מכוונות מהחקירות



במסיבת עיתונאים שקיים היום (שני) יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, הוא תקף בחריפות את התנהלות החקירות נגדו. לטענתו של ליברמן, החקירות נגדו החלו ביולי 96', כאשר התמנה לתפקיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה. ליברמן ציין כי מאז אותו היום תמיד עמדה מולו לפחות חקירה אחת, כאשר לפני כן מעולם לא נחקר או הואשם בפלילים.



במסיבת העיתונאים, תקף ליברמן את דרכי התנהלותה של המשטרה והפרקליטות ואמר "המשטרה והפרקליטות מנהלות נגדי מסע ציד, תוך סחיטה באיומים". לטענתו, הצורה בה התנהלה החקירה לא הייתה תקינה. בן השאר ציין ליברמן שהמשטרה תמללה שיחות בעלי אופי פוליטי שביצע, מבלי שגורם כלשהו פיקח על המשטרה.



ליברמן תקף גם את העיתונאים אמנון אברמוביץ ומרדכי גילת, אותם כינה "אלוף המושחתים וסגנו". לדבריו השניים ביצעו נגדו ציד מכשפות באמצעות אמצעי התקשורת.



לפני כחודש קבע בית המשפט במחוזי בתל אביב כי במעשיו של השר לשעבר ח"כ אביגדור ליברמן "דבק יותר מאשר גוון פלילי", בהתייחס לחשדות לפיהן ליברמן קיבל שוחד בתקופת כהונתו כשר התשתיות ושר התחבורה. בית המשפט איפשר למשטרה לעיין במסמכים שנתפסו במשרדו של עורך דינו של ליברמן, יואב מני. בכך, דחה את טענת ליברמן ועורך דינו לפיה על המסמכים חל חיסיון עו"ד-לקוח.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully