וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לומניס הודיעה על השקת לייזר ההולמיום הפועל בעוצמה של 20 ואט לטיפול בבעיות אורולוגיות

TheMarker.com כתב

15.10.2001 / 19:36

עלות ייצורו נמוכה ב-40% מזו של הלייזרים הקיימים; הלייזר ישמש בהליכים כירורגיים לטיפול באבנים בכליות ובמחלות אחרות בדרכי השתן

לומניס הודיעה על השקת לייזר ההולמיום, הפועל בעוצמה של 20 ואט ועלות ייצורו נמוכה ב-40% מהמכשירים הקיימים. הלייזר החדש הוא כלי יעיל וחסכוני יותר, המשמש בהליכים כירורגיים לטיפול באבנים בכליות ובמחלות אחרות בדרכי השתן.

לומניס הודיעה על השקת לייזר ההולמיום, המוצר האחרון בקו לייזרים רב תכליתיים (PowerSuite VersaPulse), המשמשים למגוון רחב של פעולות כירורגיות.

הלייזר החדש הוא כלי יעיל וחסכוני יותר, המשמש בהליכים כירורגיים לטיפול באבנים בכליות ובמחלות אחרות בדרכי השתן. אבנים בכליות היא הפרעה נפוצה הפוגעת ב-10% מהגברים וב-3% מהנשים ברחבי העולם.

הלייזר, שיופץ בארה"ב באמצעות חוזה ההפצה של לומניס עם בוסטון סיינטיפיק , צפוי להגיע לשוק עד סוף שנת 2001.

"לייזר ה-20 ואט מאופיין בטכנולוגיה מתקדמת ובידידותיות למשתמש, ממש כמו הלייזרים בעלי העוצמה הגבוהה יותר, בתוספת תכונות חדשניות שהופכות אותו לכלי יעיל וחסכוני יותר עבור מנתחים המטפלים בסובלים מבעיות אורולוגיות", אמר יאשה סיטון, נשיא ומנכ"ל לומניס.

"הלייזר החדש משלב מספר חידושים טכנולוגיים האמורים להפחית ב-40% את עלות הייצור לעומת הלייזר הנוכחי, הפועל בעוצמה של 30 ואט, שייצורו יופסק. אלו חלק ממאמצי החברה לשפר את יעילות הייצור", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully