וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימטרון הודיעה כי בית הספר הטכנולוגי אוטה ביפאן רכש תוכנות של החברה בשווי 500 אלף דולר

סוכנויות הידיעות

15.10.2001 / 19:35

מחלקת ההנדסה של בית הספר רכשה 20 עמדות עבודה עם תוכנת סימטרון אשר ישמשו לקורסי לימוד במגוון תחומים, בהם הנדסת מכונות, הנדסת חשמל ומכונאות רכב

חברת סימטרון , ספקית של עמדות עבודה לתכנון הנדסה וייצור של חלקים מתקדמים (CAM/CAD), הודיעה היום כי חתמה על חוזה חדש בשווי 500 אלף דולר עם בית הספר הטכנולוגי אוטה ביפאן.

סימטרון, הנסחרת בבורסת הנאסד"ק (Small Cap), מסרה כי מחלקת ההנדסה של בית הספר רכשה 20 עמדות עבודה עם תוכנת סימטרון. המערכות החדשות ישמשו לקורסי לימוד במגוון תחומים, בהם הנדסת מכונות, הנדסת חשמל ומכונאות רכב.

"סימטרון מציעה מערכת כוללת העונה על הצרכים שלנו להכשרת מהנדסים צעירים. לקוחות רבים של סימטרון נמצאים באזור אוטה - יתרון גדול עבור הבוגרים שלנו ונכס גדול אף יותר עבור הקהילה שלנו", אמר מנהל בית הספר הטכנולוגי אוטה, נובורו מיאנו.

"בית הספר הטכנולוגי אוטה הוא אחד ממרכזי ההדרכה הנחשבים ביותר ביפאן. המטרה העיקרית של בית הספר היא להעניק לסטודנטים ניסיון רב ערך, על מנת שיוכלו להתחרות בשוק העבודה", אמר נשיא סימטרון יפאן, היוויווקי וואדה. "אנחנו בטוחים ששני הצדדים ייצאו מורווחים משיתוף הפעולה", הוסיף.

בעקבות הפעילות השיווקית של סימטרון ביפאן, שהניבה מכירות ללמעלה מ-1,000 לקוחות, הוחלט להקים במדינה חברה בת לנושאי פיתוח עסקי.

במשך כמעט 15 שנות פעילותה ביפאן מסתייעת סימטרון בשירותי מפיץ מקומי. הכנסות סימטרון מפעילותה ביפאן גדלו בשיעור של כ-80% ברבעון השני של השנה בהשוואה לרבעון הראשון של השנה. סימטרון יפאן הוקמה על מנת לחזק את מערך ההפצה והפריצה לשווקים חדשים.

סימטרון היא ספקית של עמדות עבודה לתחום תכנון הנדסה וייצור, ומערכותיה מותקנות אצל כ-8,000 לקוחות ברחבי העולם. בחברה למעלה מ-260 עובדים העוסקים בפיתוח, שיווק ותמיכה.

סימטרון מפיצה את מוצריה ברחבי העולם באמצעות רשת מפיצים הפרושה על פני 35 מדינות ובאמצעות חברות בנות בצפון אמריקה, גרמניה, יפאן, צרפת וישראל. קבוצת זאבי מחשבים מחזיקה ב-64% ממניות סימטרון, אשר תרמה לה הפסד של כ-2 מיליון שקל ברבעון השני של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully