וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלמן התעכבו - והמשקיעים לא יוכלו לרכוש את הקרנות

שרית מנחם

28.4.2008 / 11:52

הסיבה: עיכוב בהגשת תשקיפים חוזרים עבור קרנות אלו



מי שניסה לרכוש אתמול קרנות מסוימות של הלמן אלדובי, קיבל תשובה לקונית שלא מתקיים מסחר בקרנות. הקרנות של בית ההשקעות אג"ח כללי, הזדמנויות בחו"ל, היי-טק ישראלי, נדל"ן תשתיות ואיסלנד אג"ח לא הציעו יחידות חדשות אתמול, ונראה כי לא יוצעו יחידות נוספות גם בימים הקרובים.







הסיבה לכך היא עיכוב בהגשת תשקיפים חוזרים עבור קרנות אלו. קרן נאמנות חייבת לפרסם תשקיף פעם בשנה בתום שנה. על הקרן להגיש את התשקיף לפחות 3 שבועות לפני סוף השנה כדי לתת לרשות ניירות ערך זמן לבדיקת התשקיף.



הלמן אלדובי לא הגישו את התשקיף, אף לא ביום שבו מלאה שנה לפרסום התשקיף הקודם. לכן, בית ההשקעות לא היה יכול להציע יחידות חדשות בקרנות אלו לציבור המשקיעים. הקרנות ממשיכות לפרסם מדי יום, גם במצב הנוכחי, מחירי רכישה ופדיון. לא ברור מה גרם להלמן אלדובי לעכב את פרסום הדו"חות, אך יש לציין כי אין פגיעה במשקיעים בקרנות אלו, והמפסיד היחיד מהעיכוב הוא בית ההשקעות, שאינו יכול לגייס כספים נוספים. הלמן אלדובי הגיש כמה תשקיפים במהלך החג, ועם אישורם יוכלו הקרנות להציע יחידות חדשות.



תגובת הלמן-אלדובי: "מסיבה טכנית חל עיכוב בהגשת התשקיפים. בשל החג ופגרת רשות ניירות ערך, התשקיפים עדיין לא אושרו, ולכן החברה הפסיקה להציע יחידות בקרנות. החברה תחזור להציע יחידות חדשות בימים הקרובים".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully