וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם הירשזון בחקירתו במשטרה: "עד היום אני בקושי יודע לקרוא חשבונות בנק"

מרדכי גילת ומיכל שבת/ ישראל היום

28.4.2008 / 15:00

"ישראל היום" מפרסם היום את פרטי חקירתו של שר האוצר לשעבר במשטרה

כנשאל הירשזון כיצד החזיר הלוואות שלקח, השיב הירשזון: "ראיתם את החשבונות שלי ואמרתי לכם שמקור אחד היה הבן שלי, עופר, ומקור שני היה הדודה, כפי שאנחנו קוראים לה". "אבל זה החשבון האישי שלך", הזכיר לו החוקר, "אתה אפילו כותב 'אישי'". הירשזון השיב: "נכון, אני מקבל תשלום הביתה, כותב לעובד מסוים 'לתשלום', זורק את זה הלאה וזהו. זה נקרא מעורה? זה לא מעורה!".



שר האוצר לשעבר חשוד בגניבת מיליוני שקלים מהסתדרות העובדים הלאומית. על פי החשד, הוא עשה זאת על מנת לכסות על חובות כבדים שצבר בנו עופר.



הדודה שסייעה להירשזון היא עדה רוג'רי, 74, גיסתו של אברהם הירשזון (אחות אשתו המנוחה דינה), החשודה בעצמה בעבירות של הלבנת הון. במשטרה סבורים כי היא היתה "המכבסה": היא זו שפתחה חשבון בבנק הפועלים ברחוב יהודה המכבי בתל אביב; היא זו שהעניקה להירשזון יפויי כוח לפעול כרצונו בחשבון; היא זו שהתחפשה לבעלת השליטה בחשבון בעת שבעל הבית האמיתי היה הירשזון. והיא זו שמחפה עליו.



הירשזון הכחיש את החשדות האלה, וכך עשתה גם הדודה עצמה. היא הגיעה לארץ לפני כשנה למסירת עדות, הגנה בלהט על גרסאות השר לשעבר והסתבכה בסתירות קשות. כשהירשזון נופף בה בחקירותיו בכל פעם שלא היו לו הסברים לכספים שהתגלו בחשבונותיו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully