וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבעון גרוע של רדוור מפיל את המניה בעוד 12%; רועי זיסאפל נשאר עם חברה של 30 מיליון דולר

עומרי כהן

28.4.2008 / 18:20

הפסדי רדוור זינקו ב-133% ברבעון הראשון ל-8.3 מ' ד'

"במהלך הרבעונים האחרונים התמקדנו בפיתוח והטמעת תוכניות אסטרטגיות וטקטיות כדי להבטיח שהעסקים שלנו יישארו בריאים ופוריים", אמר זיסאפל מייסד רדוור ומנהלה מאז 1997. "אנו מאמינים כי באמצעות הטמעת תוכניות אלו יחד עם השקת המוצרים החדשים שלנו, מתגי OnDemand ומנהלי SIP, נוכל להאיץ את הצמיחה ולחזור לרווחיות".



זיסאפל העריך, כי החברה תציג השנה צמיחה בשיעורים שבין 13% ל-19% ותחזור לרווחיות תפעולית עד הרבעון הרביעי. אבל בשוק ההון שומעים כבר יותר משנתיים את הבטחות הצמיחה והחזרה לרווחיות של זיסאפל. ב-2007 הפסידה החברה 12 מיליון דולר וגם את 2008 היא פתחה כאמור בהפסד תפעולי כבד של 9.4 מיליון דולר, עקב צמיחה של 35% בהוצאות התפעול ברבעון הראשון ל-27 מיליון דולר. לדברי רדוור, גרמה חולשת הדולר מול השקל ומטבעות אחרים בעולם, לתוספת של מיליון דולר להוצאות ברבעון הראשון.



רדוור מתמחה בפיתוח פתרונות חומרה ותוכנה לניהול עומסים באתרי אינטרנט ובפתרונות אבטחה להגנה מפני חדירות לרשתות נתונים. ברבעון הראשון צמחו הכנסותיה ב-12% לעומת הרבעון המקביל ל-22.2 מיליון דולר. אבל הכנסות אלו היו נמוכות מהתחזית המוקדמת שפירסמה החברה בסוף ינואר להכנסות של 23-24.5 מיליון דולר.



בהנהלת רדוור ציינו, כי בעוד שכמות הסחורה שהופצה ללקוחות הייתה בהתאם לציפיות, הרי ש"החלטות מסוימות שנלקחו בידי החברה בנוגע להכרה בהכנסות לאחר תום הרבעון גרמה להכנסות השיא שלה ליפול מעט מתחת לציפיות". לחברה היו בסוף מארס מזומנים וניירות ערך בשווי של 156 מיליון דולר, שממשיכים לשמור על יציבותה הפיננסית.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully