וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית החלומות של רומן אברומוביץ'

אשר שכטר

28.4.2008 / 23:55

בעליו של מועדון הכדורגל צ'לסי והאיש השני בעושרו בבריטניה, מתכנן לבנות את הבית הפרטי היקר בבריטניה, בשווי של 150 מיליון ליש"ט

המיליארדר היהודי-רוסי רומן אברמוביץ', בעליו של מועדון הכדורגל צ'לסי והאיש השני בעושרו בבריטניה, מתכנן לבנות את הבית הפרטי היקר ביותר בבריטניה - כך דווח היום בתקשורת הבריטית. שוויו של הבית צפוי להגיע לאחר השלמתו, ל-150 מיליון ליש"ט (1.2 מיליארד שקל).

אברמוביץ', שהונו מוערך ב-11.7 מיליארד ליש"ט, הגיש בקשה למועצת קנסינגנטון וצ'לסי לקבלת היתר לבניית הבית, הצפוי לכלול שמונה חדרי שינה, בשני בנייני מגורים באזור לאונדס סקוור שבנייטסברידג', אותם רכש בספטמבר תמורת 1.8 מיליון ליש"ט. שני מתחמי המגורים מחולקים כיום לתשע דירות נפרדות, אותן רכש אברמוביץ' באופן הדרגתי מאז 1990 תמורת סכום מוערך של 20 מיליון ליש"ט.

הבית השאפתני יצטרף לדירתו היוקרתית של אמברמוביץ' באזור באטרסי שבלונדון, לאחוזתו במערב סאסקס ולבתי הקיט שלו בדרום צרפת, בטוסקנה ובמונטנגרו, בנוסף לביתו במוסקווה. עם זאת, התקשורת הרוסית מעריכה כי תוכניות הבנייה השאפתניות של אברמוביץ' מרמזות על כך שהמיליארד הרוסי שוקל להפוך את לונדון למקום מושבו הקבוע.

ביתו החדש של אברמוביץ' צפוי לכלול, עם השלמת בנייתו, אולם קולנוע פרטי, בריכת שחייה מקורה, סאונה וחדר בידור. הבית צפוי להתנשא לשמונה קומות, שלוש מהן תת-קרקעיות. העיתון הבריטי "דיילי טלגרף" דיווח כי אברמוביץ' צפוי לשמור על עיצובו החיצוני הייחודי של הבית, אך לשנות את עיצובו לסגנון ניאו-קלאסי ראוותני שיתאים לעיצוב החיצוני. "העיצוב ככל הנראה יהיה מפואר. הוא מתכוון להיות מאוד מעורב, והטעם שלו לא צפוי להיות מינימליסטי", אמר מקור לעיתון הבריטי "מייל און סאנדיי".

הבית היקר ביותר בבריטניה נאמד כיום ב-80 מיליון ליש"ט ונקבע במארס השנה, כאשר קונה אנונימי רכש וילה ויקטוריאנית מפוארת במערב לונדון. השיא הקודם היה שייך לביתו הלונדוני של איל הפלדה ההודי לקשמי מיטאל, ששילם עבור ביתו בלונדון 67 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully