וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אף ההאטה הכלכלית; האמריקאים מוכנים להקריב כדי לרכוש את פריט החובה - GTAIV, המשחק הרביעי בסדרת GTA

ניו יורק טיימס

29.4.2008 / 9:24

המשחקים הקודמים מכרו עד היום 70 מיליון עותקים

הפצת המשחק האחרון עד כה בסדרה, צפויה להיות הבכורה המוצלחת ביותר של משחק וידיאו עד כה. המשחקים הקודמים בסדרה, אשר הופצה לראשונה ב-1997, מכרו עד היום 70 מיליון עותקים ברחבי העולם.



תשוקתם של הגיימרים למשחקי וידיאו מתרחבת מעבר ל-GTA. על אף הלחץ שחשים תושבי ארה"ב בתקציב הבידור שלהם, הם ממשיכים להוציא עוד ועוד כספים על משחקי וידיאו. השנה היא שנת דגל עבור התעשייה - מכירות תוכנות המשחקים רשמו זינוק של 63% במארס לעומת מארס 2007, לפי חברת המעקב NPD. מכירות הציוד הנלווה עלו ב-46% במארס.



"אנשים אומרים שאפילו אם לצרכנים יישארו רק 50 דולר בכיס, הדברים האחרונים שהם יקנו זה חלב, ביצים ומשחקי וידיאו", כך אמר קולין סבסטיאן, אנליסט לתעשיית משחקי הוידיאו בחברת לאזארד קפיטל.



מעריצים נלהבים של GTA מכירים בכך שרכישת המשחק משמעותה הקרבה פיננסית. עבור רבים, הרכישה מוצדקת בשל הערך הבידורי של המשחק. סיום המשחק יכול להגיע תוך למעלה מ-40 שעות, כך ש-60 דולר, לא כולל מס, על רכישת המשחק הופכים להשקעה בבידור שעולה פחות מ-70 סנט לשעה. זאת מבלי לכלול הפסקות שירותים ואוכל.



ריאן הולט, סטודנט מקולורדו, מתכנן להוציא 90 דולר ולרכוש את מהדורת האספנים של המשחק החדש, המגיע עם תיק מיוחד, ספר ופסקול. "אני קרוב לוודאי אאלץ לוותר על הטלפון הסלולרי שלי בשביל זה, אבל לא על אוכל. זה די קשה, אני אוהב אוכל", אמר הולט.



כדי להדגיש את חוזקה של תעשיית משחקי הוידיאו, יצרנית המשחקים נינטנדו הודיעה בשבוע שעבר כי תגדיל את הייצור החודשי של קונסולות המשחק Wii ל-2.4 מיליון מ-1.8 מיליון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully