וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויטשה בנק מודיע על הפסד לראשונה בחמש השנים האחרונות לאחר מחיקה של 2.7 מיליארד אירו

בלומברג

29.4.2008 / 11:17

הערכה חיצונית הראתה הפסד של 174 מיליון יורו



מאת: אהרון קירשפלד



, הבנק הגדול בגרמניה, מדווח על הפסד רבעוני ראשון מזה חמש שנים לאחר מחיקה של 2.7 מיליארד יורו, 4.2 מיליארד דולר. הבנק היושב בפרנקפורט ספג הפסד נקי רבעוני ראשון של 131 מליון יורו אחרי רווח של 2.12 מיליארד יורו בשנה הקודמת. וזאת לפי דיווח באתר הבנק היום.



ההערכה החיצונית של 13 אנליסטים שנסקרו על ידי בלומברג, הראתה הפסד של 174 מיליון אירו. עוד הוערך, עליית הכנסות של 854 מיליון אירו בעזרת מכירת סיכונים בחברות ועל ידי הטבות מס.



דויטשה בנק, בראשותו של המנכ"ל ג'וזף אקרמן, נמנעה מהדבקות במשבר הסאבפריים בעקבות הימורים מוקדמים נגד שוק הנדל"ן האמריקאי.

UBS AG ציריך, הבנק הגדול ביותר בשוויץ, מחק מדוחותיו כמעט 38 מיליארד פרנק שוויצרי, 36.7 מיליארד דולר, מאז יולי. וזאת בעוד קבוצת האשראי השווייצית דיווחה בשבוע שעבר על מחיקה של 5.3 מיליארד פרנק שוויצרי ברבעון הראשון של 2008 וזאת לראשונה מאז 2003.



"האטה בבנק ההשקעות הייתה בלתי נמנעת בתנאי השוק הקיימים", פיטר ברנדל, מנהל קרן בסויסקנטו ניהול נכסים ציריך - אשר פיקח על 63 מיליארד פרנק כולל מניות דויטשה בנק - מציין כי דויטשה בנק התמודד טוב ממתחריו.



הבנק הגרמני צנח ב-13% במסחר בפרנקפורט בששת החודשים האחרונים בהשוואה ל-20% ירידה במדד הבנקים האירופאי של בלומברג הכולל 59 מניות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully