וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמפל אמריקן של יוסי מימן השלימה בהצלחה גיוס של 540 מיליון שקל בהנפקת איגרות חוב

מיכאל רוכוורגר

29.4.2008 / 11:33

האג"ח ישאו ריבית של 6.6% וייסחרו בבורסה בתל אביב

אגרות החוב שהנפיקה החברה יירשמו למסחר בבורסה בתל אביב, תהיינה צמודות למדד המחירים לצרכן, בעלות משך חיים ממוצע של 4.8 שנים, וישאו ריבית שנתית של 6.6%. ריבית זו הנה נמוכה יותר מן הריבית שנקבעה בשלב המוסדי של ההנפקה, שעמדה על 6.75%.



חברת הדירוג "מידרוג" דרגה את האג"ח של אמפל ב-A2 (אשראי בסיכון נמוך). את ההנפקה הוביל קונסורציום חתמים שכלל את פיננסים חיתום, לידר חיתום והנפקות, מנורה חיתום ואת פסגות לאומי ושות' חיתום.



אמפל מציינת, כי בהינתן האישורים של הבורסה לניירות ערך, בכוונת החברה לבצע הקצאה נוספת לציבור בהיקף של כ-37.8 מיליון שקל. גם במסגרת ההקצאה הנוספת, תנאי הריבית יעמוד על 6.6%, והיא תיועד למשקיעים שהזמנתם נענתה חלקית.



מימן ציין, כי במסגרת ההנפקה נרשמו ביקושי יתר, כשמשקיעים ישראליים רבים גילו עניין ורכשו את האג"ח של החברה. מימן הוסיף, כי הכסף שגויס ישמש את אמפל לניצול הזדמנויות השקעה אסטרטגיות ויתרום להמשך הפיתוח של החברה.



אמפל עוסקת בהשקעות בתחומי האנרגיה, תקשורת, נדל"ן, טכנולוגיה ועוד. מניית החברה הנסחרת בבורסת נאסד"ק, בניו יורק, וירדה מתחילת השנה בכ-12.5%. החברה נסחרת כיום לפי שווי שוק של 373.3 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully