וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידוד מערכות בפריזמה

29.4.2008 / 12:43

אמיר פושינסקי ימונה לתפקיד משנה למנכ"ל ואחראי על תחום שיווק, מכירות ופרסום. רז רון ימונה לתפקיד מנכ"ל פריזמה שוקי הון

אחרי שהחוסכים בקופות הגמל וקרנות ההשתלמות של בית ההשקעות פריזמה חוו טלטלה קשה, עכשיו הגיע תורה של השדרה הניהולית. יובל גביש, מנכ"ל בית ההשקעות, הודיע היום על שורה של מינויים חדשים במסגרת מהלכיו לגיבוש צוות הנהלה מוביל לפריזמה.

במסגרת המינויים החדשים, אמיר פושינסקי ימונה לתפקיד משנה למנכ"ל ואחראי על תחום שיווק, מכירות ופרסום. פושינסקי, 47, שימש בשלוש השנים האחרונות משנה למנכ"ל בנק דיסקונט למשכנתאות וחבר הנהלה.

רז רון ימונה לתפקיד מנכ"ל פריזמה שוקי הון. רון, 44, משמש כיום כמנכ"ל פריזמה מכשירים פיננסים וכמנהל הפיתוח העסקי של פריזמה בית השקעות, במסגרת זו היה אחראי על הקמת פעילות עשיית שוק בפריזמה ועל שיתופי הפעולה עם ברוקרים זרים וכמו כן היה אחראי על הקמת פעילות פריזמה תעודות סל ופעילות פריזמה מכשירים פיננסים.

ירון פיטארו ימונה למנכ"ל פריזמה בינלאומי ויהיה אחראי לפיתוח מערך פעילות עסקי ושיתופי פעולה בינלאומיים. פיטארו, 47, משמש כיום כסמנכ"ל השקעות ראשי של פריזמה בית השקעות והאחראי על התווית מדיניות ההשקעות בבית ההשקעות וכן על ניהול מחלקות המחקר וניהול הסיכונים. יו"ר פריזמה בית השקעות, רון לובש, נטל על עצמו את תפקיד יו"ר פריזמה בינלאומי כפוקוס נוסף ומשמעותי של בית ההשקעות.

רפי גוזלן, 36, המשמש בפריזמה כיום כמנהל מחלקת מחקר מאקרו ואסטרטגיה של בית ההשקעות ימונה לסמנכ"ל השקעות ראשי. במסגרת תפקידו הקודם היה גוזלן אחראי על תחום מחקר המאקרו וניתוח השוק בארץ ובעולם והתווית מדיניות ההשקעות של פריזמה. טרם הצטרפותו לפריזמה לפני כשנתיים, שימש כמנהל מחלקת המאקרו והאסטרטגיה של קופות הגמל בבנק לאומי.

רוני אדלסבורג, כיום מנהל מחלקת סיכונים בפריזמה ימונה לתפקיד מנהל סיכונים ראשי בכפיפות ישירה למנכ"ל בית ההשקעות יובל גביש. אדלסבורג, 44, היה אחראי בתפקידו הקודם על התווית מדיניות הבקרה וניהול הסיכונים בבית ההשקעות.

יובל גביש, מנכ"ל בית ההשקעות: "אני מאמין כי הצוות שמוצג היום בתפקידיו החדשים, לצד תשתית מנהלים קיימת, ותיקה, מנוסה ואמינה, נותן מענה הולם לאתגרים שעומדים בפנינו. בקרוב נשלים מינויים נוספים במסגרת מהלך זה".

  • עוד באותו נושא:
  • פריזמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully