וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרגון תספק מערכות תקשורת לטווחים ארוכים לקודטל הדומניקנית בהיקף של מיליון דולר

שמואל שוסטר

29.4.2008 / 16:13

ההתקנה וניהול הפרויקט יבוצעו על-ידי טלנטוורקס



יצרנית הציוד לתקשורת סלולרית, תספק מערכות תקשורת לטווחים ארוכים לקודטל (Codetel), ספקית התקשורת הנייחת והסלולארית המובילה ברפובליקה הדומיניקנית. שווי העסקה עבור סרגון למעלה ממיליון דולר. קודטל היא חברה בת של אמריקה מובייל, ספקית התקשורת המובילה באמריקה הלטינית. ההתקנה וניהול הפרויקט יבוצעו על-ידי טלנטוורקס.



מערכת ה-FibeAir 3200T, שמהווה פתרון Trunk של סרגון לטווחים ארוכים, הושקה לראשונה לפני כשנה במטרה להרחיב את הנגישות והקיבולת של שדרת רשתות התקשורת הנייחת והסלולארית שברשותה. המערכת מאפשרת העברת נפח תעבורה גבוה של שירותי קול ונתונים עבור רשתות תקשורת המתרחבות במהירות, וצפויה לאפשר לקודטל פריסה מהירה של הרשת ואלטרנטיבה כלכלית כדאית יותר מסיבים אופטיים.



"קודטל מרחיבה במהירות את כיסוי הרשת תוך הגדלת הקיבולת, בכדי להיענות לדרישות הלקוחות לשירותים רחבי פס נוספים הן ברשת הנייחת והן ברשת הסלולרית", אמר חואן מוטה, מנהל בכיר לתכנון רשתות בקודטל, "פתרונות סרגון לתקשורת אלחוטית בקצבים גבוהים מאפשרים לנו יישום מהיר, בעוד הארכיטקטורה המודולארית של מערכות סרגון תאפשר לנו לבצע בעתיד שדרוגים בכדאיות כלכלית".



"הבחירה של ספקית תקשורת מובילה כמו קודטל בפתרון FibeAir 3200 Trunk, מהווה הוכחה נוספת להצלחת קו המוצרים המתרחב שלנו", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "קודטל מצטרפת לרשימה הולכת וגדלה של לקוחות המתקינים את פתרונות ה-Backhaul האלחוטיים המתקדמים של סרגון אשר מובילים את השוק בקיבולת, אמינות וקלות התקנה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully