וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו מניעה זמני נגד הרשות השנייה במכרז הרדיו בשרון: הזיכיון לא יימסר לקבוצת רדיוס

אמיתי זיו

29.4.2008 / 17:42

הרשות השנייה: "אין בסיס לעתירה - פעלנו במקצועיות ובשקיפות בדומה לכל המכרזים שניהלנו עד עתה"



בית המשפט לעניינים מנהליים הוציא היום צו מניעה זמני למועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, והורה שלא לתת, לעת עתה, את זיכיון השידור באזור השרון לקבוצת רדיוס. הצו ניתן בעקבות עתירה של קבוצת "רדיו מאה - מחבר את האנשים", של אורי שנער, שנועדה למנוע את מתן הזיכיון לרדיוס.



הטיעון המרכזי של קבוצת רדיו מאה הוא שמכרז הרשות השנייה לא נעשה בתום לב, אלא היה מפלה ולא שיוויוני. בעתירה נטען עוד כי ביום המכרז פנו בכירים ברשות השנייה לאנשי רדיו מאה באמירות כמו: "אתם לא מאמינים מה קורה פה" ו"אנחנו מתביישים".



עוד טוענת הקבוצה לכך שההחלטה לגבי הזוכה במכרז התקבלה בחופזה: "התנהלות פגומה זו שבה נוהל והוכרע המכרז באה לידי ביטוי, בין היתר, בכך ששני דיוני בזק התקיימו ביום אחד, בלוח זמנים צפוף ביותר, בתוך פרק זמן שאינו עולה על שעה אחת". השופט יהונתן עדיאל הורה למשיבה, הרשות השנייה, להגיש תגובה לצו הביניים תוך 15 ימים.



מהרשות השנייה נמסר בתגובה: "הרשות סבורה כי אין בסיס לעתירה. מועצת הרשות השנייה פעלה במקצועיות ובשקיפות בדומה לכל המכרזים שניהלה. באשר לצו הביניים - מדובר בהליך שגרתי משפטי שאין בו ולא כלום לגבי החלטת בית המשפט לגופו של עניין".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully