וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IDT ישראל מפטרת עשרות מעובדיה - אחרי שפירסמה מודעות דרושים

חיים ביאור

29.4.2008 / 18:08

הודיעה שבכוונתה לפטר עובדים במסגרת "היערכות מחדש"



הנהלת IDT ישראל הודיעה בימים אלה לעשרות מעובדיה על החלטתה לפטרם במסגרת "היערכות מחדש" של החברה. סמנכ"ל התפעול של IDT, ירון עוז, אישר שהחברה עומדת לפטר עובדים: "לא מפתיע שחברה שעברה שינויי בעלות או שמבקשת לערוך שינוי מבני, תמצא לנכון לפטר עובדים". עוז סירב להוסיף פרטים.



גורם אחר בחברה אמר כי הפיטורים הם בעיקר חלק מהיערכות החברה, כמו חברות אחרות מסוגה, להאטה המסתמנת בענף ההיי-טק העולמי - ובמידה מסויימת גם הישראלי. ההיערכות מתבטאת, בין השאר, בזהירות שנוקטות הנהלות בנוגע לעלויות של כוח האדם הקיים וגיוס של עובדים חדשים.



IDT ישראל, המעסיקה 850 עובדים במפעלה בהר חוצבים בירושלים, היא שלוחה של חברת תקשורת אמריקאית והיא מספקת שירותי מיקור חוץ מגוונים לחברות בכל העולם. בין השירותים הללו: טלמרקטינג, מוקדי שירות רב לשוניים, תמלול של תוכניות רדיו אמריקאיות ואפילו ייעוץ משפטי בשלט רחוק לחברות ועסקים.



סבב הפיטורים הפתיע את עובדי IDT מכיוון שבשבועות האחרונים פורסמו מודעות דרושים באתר החברה, למשרות מלאות וחלקיות, למגוון תפקידים כגון ניהול מכירות בתחום האינטנט, ניהול תיקי לקוחות, נציגי שירות ומהנדסי רשתות מחשב. לגבי כמה מבעלי המקצוע החברה ציינה שהם יתוגמלו גם באמצעות בונוסים גבוהים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully