וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב צולר מועמד לתפקיד מנכ"ל ישיר אי.די.אי; גם חברת הביטוח מגדל ממתינה למינוי מנכ"ל

אתי אפללו

29.4.2008 / 19:25

צולר מכהן מיולי 2007 בתפקיד יו"ר כלל פיננסים חיתום



בסוף השבוע שעבר, עוד בטרם הודיעה אורלי ירקוני, המנכ"לית היוצאת של ישיר אי.די.אי על עזיבתה את ביטוח ישיר באופן רשמי, כבר החלו השמועות בענף על עזיבתה, ועל מועמדותו של מנכ"ל נס לשעבר רביב צולר להחליפה. צולר עצמו לא מוכן להתייחס לשמועות אלו, אך ההערכות בענף, שגם בביטוח ישיר יבחרו לשים בראש החברה מועמד שאיננו איש ביטוח - כמו בכלל ובפניקס - וצולר הוא המועמד המוביל לתפקיד.



לצולר צפויה עבודה רבה בישיר אי.די.אי, לאחר תוצאות 2007, בה חלה ירידה חדה ברווחיות. צולר, מנכ"ל נס לשעבר, בן 43, רואה חשבון במקצועו, מכהן מיולי 2007 בתפקיד יו"ר כלל פיננסים חיתום, מקבוצת כלל פיננסים. צולר היה שותף בשנים 1999-1994 בחברת איפקס מוטבים (היום דש איפקס), ובין 2001-1999 היה מייסד וסמנכ"ל כספים של נס טכנולוגיות. משנת 2001 ועד מארס השנה שימש כנשיא ומנכ"ל החברה.



צולר הוביל את הנפקת טכנולוגיות בנסדא"ק (סימול: NSTC) בשנת 2004, בה גייסו החברה ובעלי מניותיה כ-160 מיליון דולר. הנפקה זו היתה ההנפקה (IPO) הישראלית הגדולה ביותר בנאסד"ק מאז 2001.



גם חברת הביטוח מגדל ממתינה למינוי מנכ"ל. מי שיחליט על מינויו של המנכ"ל במגדל הוא אהרון פוגל שמכהן גם כיו"ר מגדל וגם יו"ר נס טכנולוגיות - בעבר, הבוס של רביב צולר. ההערכות הן שההחלטה על מינוי מנכ"ל למגדל יתקבלו תוך שבועיים, אך בינתיים העבודה במגדל נמשכת וביום ראשון הקרוב תפרסם מגדל, חברת הביטוח הגדולה ביותר בתחום ביטוחי החיים, את הערך הגלום בפוליסות ביטוחי החיים של ה-E.V.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully