וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוראים תגר על נילסן: TNS ו-GfK במו"מ למיזוג שייצור מספר 2 בתחום מחקרי השוק

נמרוד הלפרן

29.4.2008 / 21:50

החברה הממוזגת תהיה בשווי של 3.2 מיליארד דולר



חברת המחקר הגרמנית GfK, המפרסמת את מדד בטחון הצרכנים בגרמניה, וחברת מחקרי השיווק הבריטית טיילור נלסון סופרס (TNS) מנהלות משא ומתן על מיזוג אשר ייצור את חברת מחקרי השוק השנייה בגודלה בעולם אחרי נילסן.



בהודעה שפירסמו החברות היום נאמר כי מניות החברה הממוזגות יוחזקו באופן שווה על ידי בעלי המניות של שתי החברות, וכי מנכ"ל טיילור נלסון, דיוויד לוודן, ישמש כמנכ"ל החברה החדשה.



"הדירקטוריונים של שתי החברות מאמינים כי מיזוג של GfK ו-TNS ייצור חברה שתהיה ממוצבת כדי לנצל הזדמנויות גלובליות בתחום מידע השוק", נאמר בהודעה שפירסמו שתי החברות. עם זאת, בהודעה נמסר כי אין כל ודאות שהסכם על מיזוג אמנם יושג.



שווי השוק של GfK ו-TNS עומד על כ-1.6 מיליארד דולר כל אחת, וההכנסות המשולבות של שתי החברות הסתכמו בשנה שעברה ב-3.9 מיליארד דולר. הכנסות מובילות השוק נילסן הסתכמו ב-4.7 מיליארד דולר בשנה שעברה.



בעקבות הודעת החברות, זינקה היום מניית TNS (סימול TNS.L) בבורסת לונדון ביותר מ-19% - הזינוק היומי החד ביותר מאז אוגוסט 1990. מניית GfK (סימול GFK.F) קפצה בבורסת פרנקפורט בקרוב ל-7% - הזינוק היומי החד ביותר זה יותר משלושה חודשים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully