וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודיוקודס עקפה את תחזיות האנליסטים - הציגה רווח נקי של חצי מיליון דולר ברבעון הראשון של 2008

שמואל שוסטר

30.4.2008 / 16:39

תזרים המזומנים מפעילות זינק ל-3.8 מיליון דולר

בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של 457 אלף דולר, או סנט אחד למניה, לעומת רווח של מיליון דולר, או 2 סנט שרשמה החברה ברבעון הקודם והפסד של 3.4 מיליון דולר או 8 סנט למניה ברבעון המקביל ב-2007.



בניכוי הוצאות בגין אופציות והוצאות מימון בגין רכישת חברות, רשמה החברה רווח נקי של 3.1 מיליון דולר או 7 סנט למניה, לעומת רווח נקי (בניכוי האמור) של 3.7 מיליון דולר או 8 סנט למניה ברבעון הקודם ורווח של חצי מיליון דולר או סנט אחד למניה ברבעון המקביל ב-2007.



בכך עקפה החברה את תחזיות האנליסטים שצפו לחברה רווח של 6 סנט בלבד למניה, לאחר שהציגה רווח מזערי של סנט אחד למניה ברבעון המקביל.



החברה הציגה גידול בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת שצמח ל-3.8 מיליון דולר, בהשוואה לתזרים מזומנים בהיקף של 2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.



בסיום הרבעון החזיקה החברה במזומן ושווי מזומן בהיקף של 137 מיליון דולר, ירידה של 5% לעומת מזומן בסך 143 מיליון דולר שהחזיקה החברה בסוף הרבעון הרביעי של 2007.



לדברי שבתאי אדלרסברג, יו"ר הדירקטוריון, נשיא ומנכ"ל החברה, "המשכנו ליהנות מהמשך המומנטום בעסקי הרשתות שלנו ויציבות בעסקי הטכנולוגיה שלנו ברבעון הראשון של 2008, מה שהוביל את הגידול היו המכירות של שערי מעבר מחשבים בצפיפות נמוכה ובינונית, שהציגו גידול של 5% מעל לעומת הרבעון הקודם".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully