וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר "משרדיה" נסגר זמנית בעקבות תלונות של לקוחות החברה לארגון אמון הציבור

רינה רוזנברג

30.4.2008 / 17:49

הצרכנים התלוננו שאינם מקבלים את הסחורה עליה שילמו

ההודעה הגיעה לאחר שבימים האחרונים התלוננו לקוחות החברה בארגון אמון הציבור כי הם לא מקבלים את הסחורה עליה שילמו. בתלונות טענו הצרכנים כי הזמינו מוצרים מאתר החברה באמצעות כרטיסי אשראי אך מועד האספקה לו התחייבה החברה חלף והמוצרים טרם התקבלו.



בארגון אמון הציבור ניסו ליצור קשר עם החברה ובעליה אך כשלו, ולטענתם, מספרי הטלפון של החברה אינם מחוברים והודעות שהושארו במענה הקולי של בעלי החברה ובדואר אלקטרוני לא זכו למענה. בהתאם לכך הודיעה הארגון כי הוא מסיר את תו אמון הציבור מאתר החברה בהליך זמני.



המלצת הארגון לצרכנים שרכשו מוצרים באתר היא להתקשר לחברות האשראי ולבקש מהן לעצור את התשלומים העתידיים עבור אותן רכישות. במקביל, פנה אמון הציבור לחברות האשראי בכתב ובע"פ ויידע אותן על ממצאי הבדיקות שנערכו על מנת ליידע אותן ולמנוע מצב שבו צרכנים יחויבו בגין מוצרים שלא יקבלו.



חברת משרדיה הוקמה בשנת 1991 והמיזם האינטרנטי עלה בשנת 1997 ובין לקוחותיהם נמצאים חברות הייטק, בעלי מקצועות חופשיים, משרדים ובתים פרטיים שעלולים להיפגע לנוכח חוסר היכולת ליצור קשר עם החברה.



גורם בענף מספר כי הוא שמע על קשיים בחברה ואף על ניסיונות בחודשים האחרונים למכור אותה. "אתר משרדיה הוריד מחירים לפעמים לרמה של עלות ולכן הרווח שלהם לא היה גבוה", כך לדברי אותו גורם. "אבל", הוא ממשיך: "הורדת מחירים זאת לא חוכמה - הם התמקדו במחיר הנמוך וניסו לגנוב את השוק אך השירות וצורת העבודה שלהם כנראה לא התאימה ללקוחות שהתייאשו ולכן החברה לא שרדה לאורך זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully