וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעתיים לפני משחק צ'לסי-ליברפול: מחיר כרטיס באינטרנט - 10,600 דולר

נמרוד הלפרן

30.4.2008 / 20:06

אוהדים: "אין לנו כסף ללכת למשחקים"



שעות ספורות לפני משחק חצי גמר ליגת האלופות בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי, אשר הכרטיסים אליו אזלו זה מכבר, מוצעים למכירה כרטיסים למשחק במחירים של עד 10,600 דולר באתר האינטרנט Cheaptickets4u.com. זאת, על רקע תרעומת גוברת בקרב אוהדי המועדון הטוענים כי נסיקת מחירי הכרטיסים מונעת מהם ללכת למשחקים. כך דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג.



כרטיס למשחקי צ'לסי בפרמייר ליג העונה נע בין 35 ל-65 ליש"ט (71-131 דולר), לעומת מחיר של כ-5 ליש"ט בלבד בשנות ה-80. ובשעה שמשחקי צ'לסי מושכים יותר צופים עשירים, אוהדים אחרים אינם יכולים להרשות לעצמם עוד לרכוש כרטיסים למשחקי הקבוצה.



"איני הולך למשחקים עכשיו משום שאינני יכול להרשות לעצמי זאת", אמר לבלומברג ג'ון וולר, אוהד שרוף של הקבוצה בן 52. וולר העיד על עצמו כי הלך לכל משחקי הבית של הקבוצה במהלך עשר השנים שקדמו לרכישת המועדון על ידי רומן אברמוביץ'.



אברמוביץ’ רכש את צלסי בשנת 2003 תמורת 59.3 מיליון ליש"ט ונטל על עצמו חובות של המועדון בסך 82.7 מיליון ליש"ט. מאז, השקיע כחצי מיליארד ליש"ט (מיליארד דולר) במועדון, לפי BBC. אברמוביץ' גם מינה את אברהם גרנט למנג'ר הקבוצה.



המנצחת במשחק היום תפגוש את מנצ'סטר יונייטד בגמר ליגת האלופות שיתקיים במוסקווה בחודש הבא - הגמר הראשון מעולם בו ישחקו זו נגד זו שתי קבוצות כדורגל אנגליות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully